וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מתרחבת ופותחת מרכז פיתוח חדש בירושלים

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 8:23

ענקית הטכנולוגיה עולה לעיר הקודש - והודיעה על פתיחת סניף חדש, השלישי במספר בארץ. "המרכז יקח חלק בפרוייקטי הדגל שאנחנו מובילים מישראל ובראשם פיתוח המעבדים העתידיים למק"

אפל. ShutterStock
אפל/ShutterStock

אפל הודיעה אתמול (רביעי) על פתיחת מרכז פיתוח שלישי בישראל - בירושלים. כעת, החברה החלה לגייס מהנדסי חומרה ושבבים שיצטרפו ל-2,000 העובדים הקיימים בסניפים האחרים בארץ.

"אני שמח לשתף שאנחנו, אפל, פותחים סייט פיתוח חדש - בירושלים!", כתב אלעד ורטהיימר, מגייס מטעם אפל, ברשת החברתית לינקדאין. "הסייט יקח חלק בפרוייקטי הדגל שאנחנו מובילים מישראל ובראשם פיתוח המעבדים העתידיים למק. בנוסף אשמח לשמוע ולדבר עם מהנדסות ומהנדסי דיזיין ובקאנד - חומרה".

לקוחות בחנות אפל בניו יורק, יולי 2015. רויטרס
העובדים החדשים יצטרפו ל-2,000 העובדים הקיימים בסניפים האחרים בארץ/רויטרס

המהנדסים החדשים שיצטרפו לסניף החדש של ענקית הטכנולוגיה בבירה יעבדו על פיתוח מעבד הדור הבא של אפל -M2, בדומה לצוותים במרכזי הפיתוח של החברה בחיפה ובהצרצליה שאחראים על פיתוח הדורות האחרונים של השבבים.

בינתיים, מיקום המטה החדש בירושלים לא פורסם. בחודש שעבר חשפה החברה מרכז פיתוח ברוואבי, בשטח הרשות הפלסטינית - אחרי שנים שנשמר בסודיות מוחלטת. בשטח הרשות עובדים כיום מעל 60 מהנדסים על הפיתוחים הטכנולוגיים המרכזיים של החברה, כחלק משותפות עם חברת ההייטק הפלסטינית ASAL טכנולוגיות.

כמו כן, בחודש פברואר האחרון נחשף כי גם מיקרוסופט צפויה לפתוח מרכז חדש פיתוח בבירה, שבו יועסקו מאות עובדים. ככל הנראה, המרכז צפוי להיבנות בפרויקט הכניסה החדש לעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully