וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייס תיעד אורות אדומים זוהרים מתחת לעננים: "יכול להיות שזה סוף העולם"

30.7.2022 / 0:01

אור אדום גדול מסתורי ובוהק תועד בטיסה מעל האוקיינוס האטלנטי וגרם לאנשים רבים לחשוב שזו התחלת האפוקפליפסיה . ויש כמובן גם את ההסברים ההגיוניים יותר - שקשורים לדגים

טייס תיעד אורות אדוןמים בוהקים מבעד לעננים/טוויטר

טייס שזיהה אורות מסתוריים שזוהרים בצבע אדום מתחת לעננים גרם לאנשים רבים ברשת לקבוע שזה "הסימן שסוף העולם מגיע".

צילומי הווידאו המפחידים הללו, שתועדו בשנה שעברה מעל האוקיינוס האטלנטי, עוררו ויכוח סוער ובלבול בקרב הגולשים הרבים שנתקלו בהן ברשת. חלקם השוו את זה לסצנה מתוך סדרת הלהיט של נטפליקס "דברים מוזרים" בעוד שאחרים סבורים שהצילומים נראים אפוקליפטיים, כאשר משתמש אחד ב-Reddit כתב: "סוף סוף! לפחות אם סוף העולם מגיע נזכה לראות קצת אקשן קאייג'ו מגניב." שנייה הסכימה והוסיפה: "אם אני לא טועה, משחק ה-DOOM הראשון מתרחש ב-2022, אז זהו. הנה באים השדים מהגיהנום. זה הסוף".

מה אתם אומרים שזה?

אחרים, טיפה יותר ריאליסטים, מאמינים שהמקור של הזוהר האדום הבוהק הזה הוא סירת דיג גדולה שמשתמשת באורות אדומים כדי למשוך דגים, כפי שדווח ב-MailOnline. בדיג של דגי סאורי, שמתרחש באופן מסורתי באוקיינוס השקט, משתמשים הדייגים בנורות לד ענקיות על סירות הדיג כדי למשוך את הדגים - מה שמאפשר לגרוף אותם ברשתות.

האם זה באמת ההסבר למה שעומד מאחורי האורות הזוהרים האדומים האלה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ספינת דיג סינית מפעילה אורות אדומים כדי למשוך דגים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ספינת דיג סינית מפעילה אורות אדומים כדי למשוך דגים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ישנו סוג של דגי סאורי שחי באוקייינוס האטלנטי שחי ממפרץ סנט לורנס בקנדה ועד ברמודה, כאשר ספינות שמנסות לתפוס את הדגים משתמשות במאות נורות אדומות מסביב להן. לעתים קרובות, נורות לד הן האפשרות המועדפת עבור סירות הדיג וזה נובע במידה רבה מהיעילות הגבוהה יותר והמשקל הנמוך שלהן. עם זאת, יתכן שספינת הדייג משתמשת בפתרון תאורה אחר כמו פריקת גז בעוצמה גבוהה (HID), כפי שמסביר משתמש Reddit: "אולי מעולם עד כה לא התקבצו כל כל הרבה ספינות דיג כדי לרכז כל כך הרבה אור? יש שלושה תרחישים אפשריים. 1. אוכלוסיית הדגים התדרדרה לריכוזים קטנים. 2. סירות דיג סיניות דגו את כל מה שהיה באוקיינוס השקט וכעת הן עברו לדוג באוקיינוס האטלנטי. 3. סירות דיג באוקיינוס האטלנטי אימצו את אסטרטגיית הדיג של סין. אף אחד מהאפשרויות האלה הן לא חדשות טובות. בהצלחה לדגים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully