וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשתמשים ניצחו: אינסטגרם מבטלת שינויים באפליקציה

עודכן לאחרונה: 29.7.2022 / 9:01

"אם אנחנו לא נכשלים מדי פעם, אנחנו לא חושבים מספיק גדול": הרשת החברתית מבטלת שינוי שניסה להפוך אותה לדומה עוד יותר למתחרה הגדולה שלה - טיקטוק. החלק המשמח: בחברה הקשיבו לביקורות

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

הניסוי נכשל - והוכיח שלמשתמשים (בכל זאת) יש כוח: אחרי ניסוי שנמשך מספר חודשים, אדם מוסרי מנכ"ל אינסטגרם, הודיע על ההחלטה לחסל באופן סופי את העיצוב החדש המציג תמונות וסרטונים במסך מלא, בדומה לטיקטוק, ולהפחית את הפוסטים המומלצים בפיד.

"אני שמח שלקחנו סיכון - אם אנחנו לא נכשלים מדי פעם, אנחנו לא חושבים מספיק גדול או נועז מספיק", אמר מוסרי בראיון ל-Platformer. בעיצוב החדש, שהחליף אצל חלק מהמשתמשים גם את צבע האפליקציה לשחור - הטקסט הנלווה לפוסט, כפתורי הלייק, התגובה והשיתוף ושאר הכלים הנלווים - מוצגים על רקע התמונה או הסרטון.

"אנשים מתוסכלים ונתוני השימוש אינם גדולים", הוסיף מוסרי. "אני חושב שאנחנו צריכים לקחת צעד גדול אחורה, להתארגן מחדש ולהבין איך אנחנו רוצים להתקדם".

אדם מוסרי, מנכ"ל אינסטגרם. GettyImages
אדם מוסרי, מנכ"ל אינסטגרם/GettyImages

השינויים באים על רקע התסכול הגובר של המשתמשים על סדרת שינויים באינסטגרם שנועדו לעזור לה להתחרות טוב יותר בטיקטוק. גם קיילי ג'נר, שמחזיקה בלא פחות מ-360 מיליון עוקבים, התקוממה על המהלכים החדשים של הרשת החברתית והעידה שהיא לא מרוצה.

"תחזירו את אינסטגרם להיות אינסטגרם שוב. תפסיקו לנסות להיות טיקטוק, אני רק רוצה לראות תמונות חמודות של החברים שלי. בכבוד רב, כולם", נכתב בפוסט ששיתפה ג'נר בסטורי שלה. למעשה מדובר בעצומה שקוראת לאינסטגרם להחזיר את הפיד הכרונולוגי והצליחה להתפשט במהירות.

כעת, במקביל לשינוי העיצובי, ונראה שבעקבות הסערה, מוסרי הכריז כי אינסטגרם תפחית את רמת התוכן המומלץ שיראו משתמשים.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully