וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב החשמלי של אפל מתקרב: החברה שכרה את שירותיו של בכיר בלמבורגיני

1.8.2022 / 11:00

ענקית הטכנולוגיה ממשיכה לפתח את המכונית החשמלית שלה - ומגייסת עוד בכיר בתעשיית הרכב. הפעם, מדובר במי שיהיה אחראי על עיצוב הרכב העתידני של החברה

אפל. ShutterStock
אפל/ShutterStock

אחד הפרויקטים הגדולים ביותר של אפל עליו שומעים שוב ושוב כבר מ-2015 הוא פרויקט הרכב החשמלי שלה. מתוך רצון להאיץ את הפרויקט, החברה שכרה לאחרונה את שירותיו של לואיג'י טארבורלי, שעבד ב-20 השנים האחרונות ביצרנית הרכב האיטלקית ללמבורגיני - כך לפי דיווח בסוכנות הידיעות בלומברג.

טארבורלי הוביל את פיתוח מערכות ההיגוי של למבורגיני ומבנה המכוניות, והיה אחראי לפרויקטים גדולים במיוחד - בהם דגמי ה-Huracan וה-Avantador של החברה. באפל, כך לפי הדיווח, הוא יהיה אחראי על עיצוב המכונית החשמלית.

למעשה, הבכיר מלמבורגיני מצטרף לרשימה של מהנדסים ומנהלים שגויסו על ידי אפל לטובת פרויקט הרכב החשמלי כמו ראש צוות הטייס האוטומטי של טסלה, בכירה לשעבר בחברת פורד וראש חטיבת הרכבים החשמליים של BMW, זאת בנוסף לבכירים ממרצדס ומ-VOLVO.

למבורגיני Huracan. GettyImages
למבורגיני Huracan/GettyImages

ונראה שאפל רוצה לעשות לתעשיית את הרכב את מה שעשתה לשוק הסלולר - ולשחזר את הרגע. על אף שהייצור ייעשה על ידי יצרניות חיצונית, אפל מתכוונת לדבוק בעקרונותיה - ותהיה אחראית באופן מלא על החומרה והתוכנה. כלומר, המכונית, מהגלגלים ועד מערכת ההפעלה, תהיה מזוהה עם החברה.

מה הצפי? הערכות הן כי באפל מכוונים להשיק את המכונית בתוך כ-3 שנים. עם זאת, העמידה ביעד תלויה ביעד השאפתני להשלים את מערכת הנהיגה האוטונומית, כאשר במקביל גם שיאומי ו-וואווי מפתחות רכבים חשמליים מתוצרתן - דבר שיצור תחרות גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully