וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונדיאל בפתח: "המטרה - להרגיש שאנחנו נמצאים בתוך אצטדיון"

בשיתוף LG

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 7:50

סדרת הטלוויזיות עם טכנולוגיית ה-OLED של LG תתאים בצורה מושלמת לחובבי ספורט. הפיקסלים מוארים באופן עצמאי, אין הפרעה של שבירת האור ויש אפילו התראות בזמן אמת. אילו עוד יתרונות בולטים מאפיינים את הסדרה החדשה ומה לגבי חווית הסאונד? צפו בכתבה

בווידאו: סדרת הטלוויזיות עם טכנולוגיית ה-OLED של LG/עריכה: דינה מחפוץ

טכנולוגיית ה-OLED של LG שכבשה את שוק הטלוויזיות בסערה לפני מספר שנים, נחשבת לטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם. השילוב המנצח של איכות גבוהה במיוחד, מסך דק ואלגנטי וצג שקוף, יצרו טלוויזיה ששינתה את חוקי המשחק, בטח עבור חובבי ספורט וכדורגל. בסדרה החדשה של LG, מלבד פיצ'רים מתקדמים וטכנולוגיות חדשות, גם מנגנון מיוחד לצפייה חלקה במשחקי ספורט, התראות ספורט שונות ואפשרות לצפות מכל זווית - זאת כדי להבטיח חוויית צפייה בלתי נשכחת שטרם נראתה.

LG OLED. יח"צ,
LG OLED/יח"צ

נירית כמרה, מנהלת מוצר טלוויזיות ואודיו של LG בקבוצת ח.י. מסבירה בהרחבה על היתרונות של הטכנולוגיה חדשה.

מה בעצם חשוב לנו, הצופים, כשצופים במשחק כדורגל בטלוויזיה?

"המטרה היא להרגיש כאילו אנחנו נמצאים באצטדיון. הטכנולוגיה של טלוויזיות ה-OLED של LG מאפשרת את זה. מה שמיוחד בה הוא שכל פיקסל מואר באופן עצמאי ואין תאורה אחורית. כל פיקסל מקבל את נקודת האור שלו. זה למעשה יוצר ניגודיות אינסופית ותחושה של תלת מימד. מה שעוד מייחד את ה-OLED הוא מנגנון שמאפשר לראות את התמונה בצורה הכי ברורה שיש".

האם בטלוויזיות החדשות ניתן לצפות מכל זווית?

"הטכנולוגיה הייחודית לא מורכבת ממסך LCD ואין הפרעה של שבירת האור. המשמעות היא שמכל זווית שאשב, אראה בדיוק אותו דבר. אין צורך לריב על המקומות כי רואים טוב מכל מקום ישיבה".

LG OLED. יח"צ,
LG OLED/יח"צ
LG OLED. יח"צ,
LG OLED/יח"צ

מה בנוגע להתראות?

"לסדרה החדשה אפליקציה ייחודית להתראות ספורט. היא פשוטה מאוד לתפעול - באפליקציה ניתן לבחור את הקבוצות האהובות עלינו, ואז לקבל את לוח המשחקים המלא שלהן. בנוסף, אני יכולה לקבוע שבכל פעם שמתחיל משחק, תופיע לי התראה קטנה שלא מפריעה".

ומה לגבי חווית הסאונד?

"הוא הפך להיות משמעותי בעיקר בתקופה של הקורונה, כששודרו משחקים ללא קהל. ראינו שזה לא אותו דבר. לכן, חייבים את הסאונד, אנחנו רוצים להרגיש את האוהדים ולשמוע אותם. כדי לשמוע בצורה האופטימלית מומלץ לחבר סאונד בר, שעוצמת הקול שלו גבוהה הרבה יותר מרמקולים רגילים של טלוויזיה".

לפרטים נוספים>>

בשיתוף LG
  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully