וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשים מדווחים כי אפשר לפתוח את הסמארטפון של גוגל עם כל אצבע

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 14:17

לאחר ההשקה הרחבה של הפיקסל 6a ב-13 מדינות, מספר משתמשים בודדים מדווחים על כך שחיישן טביעות האצבע פותח את נעילת המכשיר עם כל טביעת אצבע שהיא

Google Pixel 6a. גוגל,
Google Pixel 6a/גוגל

לאחר השקתו של הפיקסל 6a ברחבי העולם, כמה רוכשים בודדים מדווחים על תקלת אבטחה משמעותית, שבה כל טביעת אצבע שהיא, ולא רק זו של בעליו, פותחת את נעילת המכשיר.

עד כה, שמונה אנשים מדווחים על תקלות שונות של חיישן טביעות האצבע, החל מפתיחה עם אצבע של המשתמש שכלל לא נרשמה במכשיר, ועד מקרים שבהם טביעות אצבע של אנשים זרים הצליחו לפתוח את הנעילה. אחד מהמשתמשים דיווח כי הבעיה לא חזרה על עצמה אחרי שמחק את טביעות האצבע הרשומות והזין אותן מחדש.

Google Pixel 6a. גוגל,
Google Pixel 6a/גוגל

ברם, נראה שמרבית המשתמשים לא סובלים מהבעיה. אתר 9to5Google, שדיווח על הסיפור ניסה לשחזר את התקלה על ארבעה מכשירי פיקסל 6a והיא לא חזרה על עצמה. ההשערה היא שגוגל החליפה עוד במהלך הייצור את החיישן, כך שרק מיעוט של מכשירים הושפע מהתקלה. מנגד, העובדה שהיא זלגה למכשירים ברמת הצרכן היא מדאיגה.

לא ברור אם עדכון האבטחה האחרון שהוציאה גוגל קשור לבעיה, או האם מדובר בתקלת חומרה בקומץ מהטלפונים. אם מדובר בסדרה בעייתית של חיישני טביעות אצבע, חלק מהמכשירים ככל הנראה יוחלפו אחרי שגוגל תזהה באופן יזום באיזה מכשירים מדובר.

כפיתרון מיידי לבעיה, ניתן פשוט לנטרל את הזיהוי באמצעות טביעת אצבע, ולהחליפו בפתיחת נעילה על ידי קוד מספרי או סיסמה.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully