וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טיקטוק מפתחת שירות הזרמת מוזיקה חדש

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 10:01

ספוטיפיי, אפל וגוגל - מאחוריכן: הרשת החברתית הסינית מתכננת להשיק פלטפורמת סטרימינג - TikTok Music, שתתחרה בחברות הגדולות ביותר. זה מה שידוע כרגע

טיקטוק. GettyImages
טיקטוק/GettyImages

הרשת החברתית הסינית טיקטוק מפתחת שירות הזרמת מוזיקה עצמאי, ותנסה להתחרות ישירות מול שירותי סטרימינג מובילים דוגמת ספוטיפיי או אפל מיוזיק - כך טוען דיווח של Business Insider שטרם אושר באופן רשמי.

על פי הפרסום, בייטדאנס (ByteDance), החברה-האם של הרשת החברתית, הגישה בארה"ב ובאוסטרליה בקשות לרישום סימון מסחרי עבור השם TikTok Music. על פי הבקשה, "השירות ייאפשר למשתמשים "לנגן, לרכוש, לשתף ולהוריד מוזיקה, שירים, אלבומים ומילות שירים ולהמליץ על רשימות השמעה".

טיקטוק. ShutterStock
לא רק רשת חברתית? טיקטוק/ShutterStock

עם זאת, חשוב להזכיר כי בייטדאנס כבר נכנסה לעולם הזרמת המוזיקה. בשנת 2020 טיקטוק השיקה אפליקציית הזרמת מוזיקה, Resso, בהודו, ברזיל ואינדונזיה. ל-Resso יש כמה תכונות דומות למתואר בהגשת הרישום הסימון המסחרי של TikTok Music, ביניהן יצירת רשימות השמעה, שיתוף שירים ברשתות החברתיות ואינטראקציה עם קהילת האפליקציה.

ונראה שהמתחרות הגדולות ששולטות בשוק המוזיקה בסטרימינג - כמו אפל, ספוטיפיי ויוטיוב (גוגל) צריכות לדאוג: נכון לנובמבר 2021, ל-Resso יש יותר מ-40 מיליון משתמשים חודשיים ברחבי הודו, ברזיל ואינדונזיה - מספר שצפוי לגדול. מוקדם יותר השנה, דיווח של Insider חשף כי המשתמשים הפעילים החודשיים של Resso גדלו ב-304 אחוזים בין ינואר 2021 לינואר 2022 בהודו לבדה, בניגוד לצמיחה של 38 אחוזים של Spotify במדינה באותה תקופה.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully