וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הבא? קמפיין טלוויזיה ורשתות לסטרימר GOtv

קבוצת DRACO עולה עם הקמפיין, שיציג את הסטרימר ברצועות פריים טיים בקשת 12. העלות: כ-2 מיליון שקל

קבוצת DRACO עולה היום (רביעי) עם קמפיין טלוויזיה ורשתות לסטרימר GOtv בהשקעה של כ-2,000,000 שקל. הקמפיין החדש יציג את הסטרימר ברצועות פריים טיים בעקשת 12. הקמפיין בוצע בליווי Up יעוץ אסטרטגי.

ה-GOtv של חברת דראקו, הוא סטרימר Ultra HD 4K המופעל במערכת הפעלה התומכת במגוון שפות ,כולל עברית, של AndroidTV 10. הסטרימר קל מאוד להתקנה ולתפעול (PLUG AND PLAY), ומספק חוויית צפיה מושלמת בכל התכנים שאנחנו הישראלים אוהבים (הסטרימר נבדק ספציפית לתמיכה באפליקציות תוכן הישראליות), עם איכות שמע מתקדמת בטכנולוגיה המהפכנית של Dolby Digital.

קבוצת דראקו נוסדה בשנת 1967, חברה בבעלות פרטית ועצמאית כלכלית, והינה מפיצה מורשית לתעשיית הטלוויזיה וציוד הקצה לחברות התקשורת בישראל. החברה מייצגת יצרנים בינלאומיים לציוד ופתרונות שידור מתקדמים וכן מתמחים בייבוא, הטמעה ותמיכה של פתרונות ווידאו בשוק המקומי. DRACO מספקת מגוון פתרונות מקיפים, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת למגוון רחב של לקוחות, לרבות: מערכות שידור רב ערוציות, ספקי אינטרנט, חברות טלוויזיה, חברות לוויין, אולפני טלוויזיה, חברות הפקה ומספר גופי תעשייה בבעלות פרטית, ומציעה מגוון רחב של מוצרים ופתרונות מקצועיים מתקדמים. מגוון זה כולל שלטים רחוקים, ממירים, ציוד תקשורת ביתי, עריכת וידאו ואודיו.

  • עוד באותו נושא:
  • סטרימר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully