וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: הסמכות החדשה של מנהלי הקבוצות בוואטסאפ

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 8:20

נמאס לכם מהספאם והחפירות בוואטסאפ? עדכון חדש שיגיע בקרוב לאפליקציית המסרים הפופולרית יאפשר למנהלי קבוצות למחוק הודעות של המשתתפים. כך זה נראה

וואטסאפ. GettyImages
וואטסאפ/GettyImages

באיחור (לא) אופנתי: מנהלי קבוצות בוואטסאפ יקבלו בקרוב מעט יותר כוח - ויוכלו לחסוך מהחברים והחברות הודעות ספאם, או הודעות בעלות תוכן לא ראוי, ולמחוק אותן - כך על פי דיווח של אתר WABetaInfo, שעוקב אחרי הפיתוחים והחידושים באפליקציית המסרים הפופולרית.

עם זאת, חשוב לזכור: לא מדובר בחידוש משמעותי, שכן הפיצ'ר הזה קיים כבר מזמן באפליקציית טלגרם, המתחרה הגדולה של וואטסאפ, ומשתמשים רבים חיכו שגם אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם תשלב אותה. למעשה מדובר בסמכות חשובה נוספת שמקבלים מנהלי הקבוצות, מלבד האפשרות להוסיף אנשי קשר חדשים.

מחיקת הודעות בקבוצות בוואטסאפ. WABetaInfo,
מחיקת הודעות בקבוצות בוואטסאפ/WABetaInfo

איך זה יעבוד? בדומה למחיקת הודעה בשיחות אישיות - לכל אנשי הקשר בקבוצה תופיע ההתראה "הודעה זו נמחקה על ידי מנהל הקבוצה". בינתיים, כמו כל פיצ'ר שנמצא בפיתוח, הוא נמצא בבדיקה אצל מספר משתמשי בטא וצפוי להגיע ככל הנראה בחודשים הקרובים לכלל המשתמשים.

בחודש שעבר דווח בבלוג WABetaInfo כי וואטסאפ החלה לאפשר למשתמשים בגרסת הבטא לחבר את החשבון לשני סמארטפונים בו-בזמן, ללא צורך בחיבור של המכשיר הראשי. לפי הפרסום, היסטוריית הצ'אט של המשתמש תופיע במכשיר השני - בדומה לסנכרון המידע בגרסת ה-WEB (דפדפן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully