וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסט של קיילי ג'נר הציל את אינסטגרם (בינתיים) | וואלה! תתחברו

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 10:36

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: אינסטגרם התקפלה ומבטלת שינויים באפליקציה, הטיל הסיני שהתרסק מעל מלזיה, וכך תשמרו על סולל האופניים החשמליים שלך | צפו במבזק

וואלה! תתחברו/וואלה! תתחברו

המשתמשים ניצחו

אינסטגרם התקפלה - והמשתמשים ניצחו: אחרי ביקורת חריפה, מנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי, הודיע על ביטול מספר שינויים שהושקו לאחרונה. בין היתר, שינוי עיצובי באפליקציה, שכלל תוכן במסך מלא, בדומה לטיקטוק, והמלצות תוכן עם דגש על וידאו (רילס), גם מחשבונות אחריהם המשתמשים לא עוקבים.

מי שהצילה את אינסטגרם מכישלון, כנראה, היא קיילי ג'נר, שמחזיקה בלא פחות מ-360 מיליון עוקבים. ג'נר התקוממה על המהלכים החדשים של הרשת החברתית והעידה שהיא לא מרוצה בפוסט תחת הכותרת "תחזירו את אינסטגרם להיות אינסטגרם שוב. תפסיקו לנסות להיות טיקטוק".

סכנת האופניים החשמליים

האסונות בשנים האחרונות נתנו לנו תזכורת לא נעימה לגבי הסכנות בסוללות הנטענות שכולנו משתמשים בהן מהסמארטפון, דרך המחשב ועד המכונית. המקרה האחרון אירע השבוע, כאשר בן 11 מנתניה נפצע באורח קשה לאחר שסוללת האופניים החשמליים שלו התלקחה. כיצד תדאגו לסוללות ותמנעו אסון?

שוב: הצרות מגיעות מסין

סין ממשיכה לספק כותרות: טיל ענק של סוכנות החלל הסיניתה השוקל 23 טונות, איבד שליטה והתרסק בסוף השבוע באזור האוקיינוס ההודי, סמוך למלזיה. ברשויות בסין דיווחו כי הרקטה, שבאמצעותה נשלח חלק מרכזי המיועד לתחנת החלל הסינית העתידית, שרפה כמעט באופן מוחלט עם הכניסה לאטמוספירה. וזו לא הפעם הראשונה שטיל מאותו סוג - לונג-מארץ' 5B - מאבד שליטה ומתרסק. בחודש מאי האחרון התרסק טיל מאותו הדגם באוקיינוס ההודי מבלי לגרום לנזק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ספוטיפיי, אפל - מאחוריכן

טיקטוק מפתחת שירות מוזיקה בסטרימינג - כך לפי דיווח חדש. על פי הפרסום, החברה הגישה בארה"ב ובאוסטרליה בקשות לרישום סימון מסחרי עבור השם TikTok Music. על פי הבקשה, "השירות ייאפשר למשתמשים "לנגן, לרכוש, לשתף ולהוריד מוזיקה, שירים, אלבומים ומילות שירים ולהמליץ על רשימות השמעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully