וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעוד שבוע או שבועיים": הדבר המזוהה ביותר עם אינסטגרם עשוי להשתנות

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 9:45

אדם מוסרי, מנכ"ל הרשת חברתית, סיפר לעוקביו כי החברה תחל בקרוב בניסוי חדש - שישפיע על נראות התמונות בפיד. "חשבנו שאנחנו צריכים להתייחס לתמונות וסרטונים באופן שווה", אמר

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

הסטוריז שלנו הם לגובה, כל התמונות שאנחנו מצלמים עם הסמארטפון (בדרך כלל), הן לגובה. למה התמונות בפיד עדיין לרוחב? כי ככה זה היה מאז ומתמיד. כעת, הדבר הזה עשוי להשתנות: מנכ"ל אינסטגרם אדם מוסרי, סיפר לעוקביו ברשת החברתית כי בחברה בוחנים אפשרות לפרסום תמונות לאורך (ורטיקלי) - ביחס 9:16.

"אפשר לפרסם סרטונים לאורך, אבל לא תמונות. לכן, חשבנו שאנחנו צריכים להתייחס לשניהם באופן שווה", אמר מוסרי, והוסיף: "הניסוי יתחיל בעוד שבוע או שבועיים". נכון לעכשיו, אינסטגרם מציגה תמונות אורך בגודל מירבי ביחס של 4:5. אז מה החידוש? מעבר למצב ורטיקלי מלא יציג את התמונה במלואה במהלך גלילה של הפיד, בדומה לרילס.

וואלה! תתחברו/וואלה! תתחברו

אינסטגרם ביטלה כמה מהשינויים שהשיקה לאחרונה, כחלק מהניסיון שלה להתמודד עם התחרות הגוברת מצד טיקטוק, ועוררו ביקורת חריפה. העיצוב הנסיוני אילץ את המשתמשים לפרסם תמונות ביחס גובה-רוחב של 9:16, עם מסגרת שחורה.

"אני שמח שלקחנו סיכון - אם אנחנו לא נכשלים מדי פעם, אנחנו לא חושבים מספיק גדול או נועז מספיק", אמר מוסרי בראיון ל-Platformer. גם קיילי ג'נר, שמחזיקה בלא פחות מ-360 מיליון עוקבים, התקוממה על המהלכים החדשים של הרשת החברתית והעידה שהיא לא מרוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully