וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבושים באתר פיקוד העורף: "בושה שככה דואגים לאתר שיכול להציל חיים"

עודכן לאחרונה: 6.8.2022 / 16:16

לא עמד בעומס: צה"ל ממשיך לתקוף מטרות ברצועת עזה, הירי לעבר ישראל נמשך - ואתר פיקוד העורף סובל משיבושים. תושבים זועמים: "בדיחה עצובה". מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "אנו פועלים לשיפור פעילותו"

ירי של כיפת ברזל לעבר שיגור רקטה מרצועת עזה. אבי רוקח
ירי של כיפת ברזל לעבר שיגור רקטה מרצועת עזה/אבי רוקח

הירי לעבר יישובי הדרום, עוטף עזה והשפלה נמשך גם היום (שבת), ואזעקות צבע אדום נשמעו באזורים. בצל המתיחות, ואחרי לילה שבו שוגרו מאות רקטות לשטח ישראל, תושבים רבים מתלוננים כי פורטל החירום הלאומי של פיקוד העורף, שאמור לסייע במידע לשעת חירום ולהתריע בעת אזעקה - קרס למשך שעות.

כבר אתמול (שישי) פנו תושבים רבים לעמוד הפייסבוק של פיקוד העורף, והתלוננו על התקלה: "האתר שלכם קרס. פשוט בדיחה עצובה", נכתב בתגובות לאחד הפוסטים. משתמש אחר הוסיף בתגובה לפרסום שלנו בעמוד האינסטגרם: "בושה שככה דואגים לאתרים שיכולים להציל חיים".

אז מה אפשר לעשות? בינתיים, תוכלו להוריד את היישומון של פיקוד העורף (הורדה לאנדרואיד, הורדה לאייפון). בנוסף, כדי לא להסתמך על אפליקציה אחת בלבד, ניתן להוריד את היישום "צבע אדום" (הורדה לאנדרואיד, הורדה לאייפון) שגם כן מתריע על אזעקות בזמן אמן.

מפיקוד העורף נמסר בתגובה: "עקב עומסים הנגרמים מכניסות רבות בשעה האחרונה לפורטל פיקוד העורף, ייתכנו קשיים בכניסה אליו או איטיות בשימוש בו. "אנו פועלים לשיפור פעילותו. יש להמשיך ולהתעדכן באפליקציית פיקוד העורף וביתר הפלטפורמות של פיקוד העורף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully