וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי שתשימו לב: סימנים שחשבון הנטפליקס שלכם נפרץ

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 9:02

נטפליקס מנסה לשים סוף לשיתוף החשבונות, ובינתיים ההאקרים בדארקנט חוגגים וצורכים תוכן בחינם - ללא ידיעת המנוי המשלם. חוששים שמישהו נכנס לחשבון שלכם? זה מה שאתם צריכים לדעת

נטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

נטפליקס הכריזה לאחרונה מלחמה על התופעה של שיתוף שמות משתמש וסיסמאות בין כמה משקי בית, תופעה שגורמת לה להפסד משמעותי בהכנסות. נכון לעכשיו ענקית הסטרימינג מאפשרת בצורה לא רשמית לשתף את המנוי עם עוד ארבעה משתמשים - וכך להוזיל להוזיל עלויות. עם זאת, שיתוף החשבון עשוי לחשוף אתכם לפריצה לחשבונכם ללא ידיעתכם.

איך זה קורה? ברשת האפלה (דארקנט) ניתן לרכוש מנוי לשירות בכמה סנטים בודדים - כאלה שנמצאים בשימוש על ידי מנויים משלמים שפרטיהם הופצו ברשת. לפעמים האקרים פשוט ישנו את הסיסמה, ובפעמים אחרות הם לא ישנו כלום בכלל (בתקווה לעשות שימוש בשירות מתחת לרדאר).

זיהוי מכשירים נוספים

היכנסו לחשבון הנטפליקס שלכם, ולאחר מכן התמקדו עם העכבר על שם הפרופיל שלכם הנמצא בצדו השמאלי העליון של המסך. לחצו על "חשבון" ואז תחת "הגדרות" (בתחתית המסך) לחצו על "פעילות סטרימינג אחרונה במכשירים". במסך זה תוכלו לראות את המיקומים והמכשירים מהם נפתח חשבון הנטפליקס שלכם. אם אתם לא מזהים חלק מהמיקומים או מהמכשירים ברשימה, נראה שמישהו זר עושה שימוש בחשבון שלכם.

נטפליקס. ShutterStock
ברשת האפלה (דארקנט) ניתן לרכוש מנוי לשירות בכמה סנטים בודדים/ShutterStock

פרופילים חדשים

אם אתם מבחינים בפרופילים חדשים שצצו באופן בלתי צפוי, זה עלול להיות סימן שלמישהו יש גישה לחשבון שלכם. ראשית, אם אתם משתפים את הסיסמה עם חברים או משפחה, כדאי לשאול אותם אם הם הוסיפו פרופיל חדש. אם התשובה היא לא, זה הזמן לאבטח את החשבון על ידי שינוי סיסמה.

היסטוריית צפייה

בדרך כלל, האקרים מספיק מתוחכמים לא להשאיר הרבה עקבות, ולא יפתחו פרופיל נוסף. במקום זאת, הם פשוט משתמשים בפרופילים שכבר נוצרו כדי לצרוך תוכן בחינם. אחת הדרכים לדעת אם נעשה חיבור מתחת לראדר היא הבחנה בהמלצות הצפייה - כך למשל, תחת "המשך צפייה" יופיעו הסדרות או הסרטים האחרונים שצפיתם בהם. בנוסף, בקטגוריית ה-"בגלל שצפית" יכול להופיע תוכן שלא צפיתם בו.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully