וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תחת מתקפה: כך תסייעו להסברה הישראלית ברשת

7.10.2023 / 22:44

בצל מלחמת הפתע של חמאס נגד ישראל, שכללה ירי של אלפי רקטות לדרום ולמרכז, וחדירות של מאות מחבלים מרצועת עזה ליישובים באזור הדרום, לישראל צפויה מלחמה נוספת - ברשתות החברתיות. כך תסייעו להסברה הישראלית

חמאס פתח הבוקר (שבת) במתקפת פתע על ישראל שכוללת ירי מתמשך של אלפי רקטות לדרום ולמרכז וכן חדירות של מאות פלסטינים ומחבלים מרצועת עזה ליישובים באזור הדרום. לפחות 200 בני אדם נרצחו, ומשרד הבריאות עדכן כי כ-1,452 פצועים מטופלים בבתי החולים. בסבבים קודמים סבלה ישראל מהסברה בעייתית בתקשורת העולמית וברשתות החברתיות. רוצים לייצר דעת קהל חיובית? תפסיקו להגיב על פוסטים נגד ישראל - ותתחילו לשתף תוכן שמציג את המצב.

בכל פעם שאנחנו מגיבים לרילס או תמונה (יוצרים מעורבות) - יותר אנשים ייחשפו לפוסט. כלומר רמת העניין שמשתמשים בפרסום. אז מה דווקא כן אפשר לעשות? לדווח על הפוסטים. לחצו על כפתור התפריט (שלוש נקודות) - לאחר מכן הקליקו על "דיווח" (Report) ואז לחצו על "Violence or dangerous organization". במסך הבא שיופיע בפניכם סמנו את "Dangerous organizatio or individuals" ושלחו את הדוח.

אם האינסטגרם שלכם בעברית (אנדרואיד) - לחצו על כפתור התפריט (שלוש נקודות), לאחר מכן לחצו על "דיווח", בחרו ב"אלימות או ארגונים מסוכנים" - ארגונים או אנשים מסוכנים - ולצו על "שליחת דוח".

על מה כן כדאי להגיב? על תוכן (רילסים ופוסטים) שמציגים את המצב האמיתי בישראל, זאת כדי לגרום לאלגוריתם להעביר את הפוסט הלאה - ולייצר דעת קהל חיובית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully