וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן מאסק על הרובוט האנושי של טסלה: "אנשים יתפוצצו ממנו"

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 10:10

מנכ"ל ומייסד טסלה כבר מתכונן להכרזה על הרובוט האנושי של החברה, שיתקיים בסוף חודש ספטמבר, ואומר: "הוא אמור להיות ידידותי ולנווט את דרכו בעולם של בני האדם". בין היתר, הרובוט האנושי יוכל להרים עד 68 ק"ג וללכת במהירות של 8 קמ"ש

הרובוט של טסלה. טסלה,
הרובוט של טסלה/טסלה

המיליארדר אילון מאסק, מנכ"ל ומייסד החברות טסלה ו-SpaceX, הודיע כי ב-30 בספטמבר יוכרז הרובוט החדש של החברה שלדבריו "ידהים אנשים". במסגרת אספת בעלי המניות השנתית של חברת טסלה שנערכה בחמישי האחרון באוסטין, טקסס, ארה"ב, מאסק נתן טיזר לרובוט המסקרן - הוא הציג לקהל תמונה של ידיים רובוטיות שעושות צורה של לב, כחלק מההזמנה לאירוע ה-AI השנתי שלה, בו היא חושפת את ההתקדמות שלה בתחומים השונים. "אני חושב שאנשים יתפוצצו ממנו", אמר מאסק. "יהיו הרבה דברים מגניבים".

טיזר לרובוט המסקרן. טסלה,
טיזר לרובוט המסקרן/טסלה

הרובוט, המכונה Optimus Humanoid, ישמש כסייען ויבצע משימות משעממות או כאלו שחוזרות על עצמן. גובהו 21 ס"מ ומשקלו 56 ק"ג, והוא אמור לכלול את מחשב הטייס האוטומטי המשמש את המכוניות החשמליות של החברה. לרובוט יהיו ידיים דמויות אדם עם חיישנים חזותיים שיאפשרו לו לראות ולזהות אובייקטים. הוא יוכל להרים עד 68 ק"ג ולשאת על גבו 20 ק"ג וללכת במהירות של 8 קמ"ש.

מצלמות הטייס האוטומטי של טסלה יותקנו בחלק הקדמי של ראשו של הרובוט ופעולותיו הפנימיות יופעלו על ידי מחשב Full Self-Driving של החברה. ככל הנראה, הרובוטים יופעלו דרך ממשק המחשב המלא בנהיגה עצמית של טסלה, הקיים ב-Tesla Model 3, X, S, Y ו-Roadster.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאי הקשוח של טסלה. AP
אילון מאסק, מנכ"ל ומייסד טסלה/AP

לכל מי שחושש שהרובוטים של טסלה ישתלטו על בני האדם סטייל "שליחות קטלנית", מאסק העביר מסר מרגיע: "הוא אמור להיות ידידותי ולנווט את דרכו בעולם של בני האדם", כך אמר בהכרזה הראשונית על הרובוט שנערכה בשנה שעברה. "מה שאנחנו מנסים לעשות כאן בטסלה הוא ליצור בינה מלאכותית שימושית שאנשים אוהבים".

כל מה שנותר לנו זה לחכות לסוף ספטמבר להשקה הרשמית של הרובוט.

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully