וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

48 שעות להתחרט וחסימת צילומי מסך: צוקרברג הכריז על שורת עדכונים בוואטסאפ

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 12:23

אפליקציית המסרים ממשיכה להתעדכן ומנסה להפוך את חווית השימוש שלנו לנוחה ומאובטחת יותר - ותאפשר לנו, בין היתר, למחוק הודעות יומיים אחרי שהן נשלחו. בנוסף, תוכלו למנוע מאדם לצלם מסך, אבל באופן מוגבל. הנה כל הפרטים

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

שלחתם תמונה לקבוצה של מקום העבודה במקום לבן הזוג? מעכשיו יהיה לכם יותר זמן להתחרט: היכולת למחוק הודעה ששלחנו הגיעה לוואטסאפ רק ב-2017, אולם מאז האפשרות הזו מוגבלת בזמן יחסית קצר - שעה ו-8 דקות. הבוקר (שלישי) הודיעה אפליקציית המסרים, באמצעות ציוץ בטוויטר, כי היא מאריכה את משך הזמן שיש לנו למחוק הודעות ששלחנו ל-48 שעות (יומיים).

במקביל, מארק צוקרברג, הבעלים של וואטסאפ ומייסד מטא (פייסבוק לשעבר), הודיע על השקת שלושה פיצ'רים נוספים שיתנו למשתמשים שליטה גדולה יותר על הפרטיות שלהם, וצפויים להגיע לאפליקציה במהלך חודש אוגוסט.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לאינסטגרם

מעתה, תוכלו להסתיר את ססטוס האונליין ("מחובר") מאנשי קשר ספציפיים. בנוסף, כפי שכבר דיווחנו בחודש שעבר, וואטסאפ תאפשר לכם לעזוב קבוצה באופן שקט, ובלי להשאיר סימנים באופן פומבי. למעשה רק המנהלים יקבלו התראה על עזיבתכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כמו כן, פיצ'ר נוסף שיקבלו המשתמשים יחסום את האפשרות לבצע צילומי מסך של תמונות והודעות שנשלחו לצפייה חד-פעמית (View Once). "נמשיך ליצור דרכים חדשות להגן על ההודעות שלכם ולשמור אותן פרטיות ומאובטחות כמו שיחות פנים אל פנים", אמר צוקרברג.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully