וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק איפור: האוזניות החדשות של אפל וקים קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 7:38

מותג הסאונד ביטס הכריז על שלושה צבעים חדשים לדגם ה-Beats Fit Pro, בשיתוף פעולה ראשון עם הדוגמנית הבינלאומית ואשת העסקים. המחיר: 199 דולר

האוזניות של ביטס וקים קרדשיאן. אפל/אינסטגרם/ביטס,
האוזניות של ביטס וקים קרדשיאן/אפל/אינסטגרם/ביטס

ישבור את הרשת? מותג הסאונד Beats (ביטס), שנמצא בבעלות אפל, הכריז אתמול (שלישי) על שיתוף פעולה ראשון עם אשת העסקים והדוגמנית הבינלאומית קים קרדשיאן, במסגרתו השיקו שלושה צבעים חדשים של האוזניות האלחוטיות (TWS) Beats Fit Pro.

"רציתי להתנתק מהרעיון שאוזניות צריכות להיות צבעוניות כדי לצאת בהצהרה", אמרה קים קרדשיאן. "שיתוף הפעולה הזה מיוחד עבורי משום שהוא מאפשר להשתלב או להתבלט, וביטס ידועה ביצירת מוצרים שמציגים אינדיבידואליות".

הצבעים החדשים - "ירח", "דיונה" ו"אדמה" - יהיו זמינים לרכישה החל מ-16 באוגוסט, יום שלישי הבא, במחיר של 199 דולר. תחילה, האוזניות ימכרו בארה"ב, קנדה, בריטניה, צרפת וגרמניה, וגם באתר האינטרנט הייעודי Apple.com/kim.

האוזניות של ביטס וקים קרדשיאן. אפל/אינסטגרם/ביטס,
שלושה צבעים חדשים: ה-Beats Fit Pro החדשות, בשיתוף קים קרדשיאן/אפל/אינסטגרם/ביטס

ה-Beats Fit Pro הוכרזו בחודש נובמבר, וכוללות סינון רעשים אקטיבי (ANC) ואת שבב ה-Apple H1, כמו באיירפודס. עוד הן כוללות זמן סוללה שמספיק ל-6 שעות או 7 שעות בלי סינון רעשים. נרתיק הנשיאה מספק עוד שלושה מחזורים וגם תומך בטעינה מהירה, כך ש-5 דקות טעינה יספיקו לשעה של האזנה.

בנוסף, ה-Beats Fit Pro תומכות בטכנולוגיית Spatial Audio (שמע מרחבי) של אפל, שמאפשרת חווית האזנה המדמה את חווית הסראונד באולם הקולנוע, כאשר השמע של הסרט משתנה בהתאם לזווית של המשתמש מול המסך. כמו כן, הן כוללות עמידות למים בתקן ה-IPX4 (הזעה כבדה או התזות מים) ומתאמים לאחיזה חזקה יותר באוזן.

  • עוד באותו נושא:
  • ביטס
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully