וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות חדש בישראל: טלוויזיה ו-VOD בחינם - רק תצפו בפרסומות

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 12:38

הפלטפורמה החדשה, שזמינה כבר עכשיו בטלוויזיות חכמות, מאפשרת לצפות בספריית VOD גדולה במיוחד לצד ערוצי טלוויזיה - ללא תשלום וללא צורך בממיר. מנכ"לית החברה: "צופים הורגלו לשלם גם בשביל לראות ערוצי שידור בסיסיים וזה פשוט לא נכון"

טלוויזיה. ShutterStock
טלוויזיה/ShutterStock

מתחרה חדשה בשוק הטלוויזיה הישראלי: יזמי AM:PM ומקימי WIX מציגים הכריזו הבוקר (רביעי) על שירות שירות טלוויזיה חדש על גבי האינטרנט בשם קליק.טיוי (click.t.v). המותג מציע חבילה בחינם שתכלול את הערוצים הליניאריים (כאן 11, קשת 12 ורשת 13) ותכני VOD - בתנאי לצפייה בפרסומות.

מדובר במודל FAST (שירותי תוכן וידאו ליניארי־דיגיטלי, חינמיים, מבוססי פרסומות) שצובר פופולריות בארה"ב ובאירופה. תחילה, קליק.טיוי זמינה כבר עכשיו בטלוויזיות התומכות במערכת ההפעלה Vidaa (Hisense וטושיבה) ללא צורך בהורדה, ובעתיד הקרוב תגיע לטלוויזיות החכמות של החברות המובילות בשוק.

איך זה עובד? בקליק.טיוי, כמו ביוטיוב, תופיע פרסומת לפני כל תוכנית (ובמהלכה) במהלך צפייה בתכנים בשירות ה-VOD בלבד - ללא צורך בממיר או מזרים מדיה (סטרימר). גיא אדרי, אחד מהיזמים, אומר כי "בארה"ב לבד מעל ל 140 מיליון נפשות, המהווים כמעט חצי מהאוכלוסייה צורכים טלוויזיה רב-ערוצית בחינם דרך "רוקו", "פיקוק" ו-"פלוטו", ומספר זה צפוי לעלות עוד יותר בשנים הקרובות. אנחנו בנינו ויצרנו פלטפורמה חכמה ונגישה שבכל מדינה בה נהיה תקבל את השידורים המקומיים, תוכן מקורי מותאם לקהל ועשרות ערוצים".

נטפליקס. ShutterStock
תחרות חדש לנטפליקס?/ShutterStock

תוכן לפי דרישה

הפלטפורמה מבוססת הפרסומות (AVOD) היא מודל כלכלי המאפשר לצופה להנות מתוכן על פי דרישה ללא עלות וללא צורך בזפזופ, זאת משום מפני שהשירות מתוגמל מהחברות המפרסמות. לדברי היזמים, קליק.טיוי מציעה כבר היום אלפי שעות צפייה בתכנים שנרכשו לצד תכנים מקוריים שהיא הפיקה ותמשיך להפיק. עם זאת, החברה נכנסת לשוק צפוף במיוחד של שירותי סטרימינג - בהן נטפליקס, דיסני פלוס ואפל טיוי, לצד ספקיות הטלוויזיה הישראליות.

כמו כן, התוכן ניתן באופן חופשי - וללא צורך בהרשמה. בנוסף, עד סוף השנה יצטרפו קשת 12 ו-רשת 13, לצידם מעל ל-50 ערוצים מרחבי העולם, כאשר בקרוב יעלו כ-150 ערוצים נוספים. קליק.טיוי כבר צילמה והקליטה מעל ל-500 שעות של תוכן וידאו ושמע בלעדי ותמשיך להרחיב את הספרייה שלה בכל יום עם שידורים בנושאים מגוונים.

ורה ווקס-מנחל, מנכ"לית click.tv: "ההצדקה שלנו נובעת מהיכולת לספק תוכן מגוון ככל שהצופים ירצו זאת. אנחנו גמישים יותר עפ יכולות שאין לתאגידים. צופים הורגלו לשלם גם בשביל לראות ערוצי שידור בסיסיים וזה פשוט לא נכון. Click.tv לא תגבה כסף מהצופים, כי אנחנו בכוונה מעמידים בפני מפרסמים אפשרויות נוחות מאד לפרסם כי אנחנו בטוחים בשירות שלנו ובכמות האדירה של צופים שנגיע אליהם".

היזמים של השירות החדש הם אבישי אברהמי וניר זוהר (Wix), גיא אדרי (Hisense, Toshiba, Vidaa) ושותפיו גל ורן בלינקיס (מקימי AM:PM), יחד עם צביקה הדר וקבוצת יזמים ואנשי עסקים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully