וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את הכיס: האייפון הבא צפוי להיות יקר יותר

11.8.2022 / 10:00

אם להאמין לפרסומים בתקופה האחרונה, בעיות האספקה עשויות לאלץ את אפל לייקר את סדרת האייפון 14 בכ-15 אחוזים, דבר שיהפוך את המכשירים ליקרים ביותר אי פעם

הדמיה: אייפון 14. Jon Prosser,
הדמיה: אייפון 14 פרו/Jon Prosser

כשאפל תחשוף את סדרת האייפון 14 בחודש, היא לא רק תציע עיצוב חדש (כנראה) ושידרוגים במסך ובמצלמה. גם המחיר הממוצע לצרכן (ASP) יהיה יקר יותר: כ-15 אחוזים בסך הכל. את הדברים פרסם האנליסט הבכיר מינג-צ'י קו בחשבון הטוויטר שלו, ולדבריו הסיבה לכך היא התייקרות הייצור של דגמי ה-Pro בעקבות המחסור ברכיבים.

לשם השוואה, דגם האייפון 13 הבסיס נמכר כיום במחיר התחלתי של 799 דולר, בעוד שדגמי ה-Pro וה-Pro Max נמכרים ב-999 דולר ו-1,099 דולר. כך, למעשה, המחיר ההתחלתי של הדגמים הבאים עשוי להתייקר בכ-100-150 דולרים בסך הכל - ויהפוך אותם ליקרים ביותר אי פעם.

בחודש יוני האחרון דניאל אייבס, אנליסט בחברת Wedbush Securities, סיפר בראיון ל-The Sun כי הוא צופה התייקרות של כ-100 דולר בסדרת האייפון 14 בשל השיבושים בשרשראות האספקה ברחבי העולם. בינתיים, המדליף האוקראיני Lanzuk טוען כי אפל תייקר רק את המחיר של דגמי האייפון 14 פרו, ולא את של דגמי הבסיס.

על פי הדיווחים האחרונים התאריך כבר נסגר ואירוע ההכרזה צפוי להתקיים ב-13 בספטמבר. מה ידוע על המכשירים החדשים? החברה עשויה ליצור הפרדה מסוימת בתוך הסדרה: אותו עיצוב נטול מגרעת יהיה בלעדי לדגמי ה-Pro, בעוד שהדגמים הזולים יאלצו להעביר שנה נוספת עם מגרעת. בנוסף, על פי השמועות דגמי האייפון 14 יגיעו לראשונה עם מצלמת 48 מגה-פקיסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully