וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנותקים. קצת רגישות לא תזיק": הפוסט של עיריית ירושלים עורר סערה - והוסר

עודכן לאחרונה: 12.8.2022 / 10:21

על רקע התאונה הקטלנית בבירה, פוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של העירייה הצליח לעורר זעם בקרב הגולשים - והוסר רק לאחר יותר מכחצי שעה. "תנו לי לנחש מה יהיה כתוב בפוסט הבא שיעלה בעמוד", כתב אחד העוקבים

הפוסט של עיריית ירושלים. צילום מסך, וואלה! טכנולוגיה
הפוסט של עיריית ירושלים/וואלה! טכנולוגיה, צילום מסך

ילדה בת 7, ילדה בת 3 ואמה ואישה הרה בשנות ה-30 לחייה, נהרגו הערב (חמישי) לאחר שאוטובוס איבד שליטה והתנגש בתחנת אוטובוס ברחוב שמגר בירושלים. במקביל, בעמוד הפייסבוק של עיריית ירושלים החליטו לפרסם פוסט לכבוד ט"ו באב - והגולשים זעמו.

"טו באב בלי זוגיות מה חדש ואין מצב שאני מתקרבת לעיריית ת' באוגוסט, עזבו אני פורשת לשליש גן עדן - אתר הכרויות", נכתב בפוסט שעורר זעם (השגיאות במקור). "קצת רגישות לא תזיק אחרי התאונה הנוראית בירושלים", כתב אחד העוקבים, בעוד שעוקב אחר תקף: "בושה של עיריית ירושלים בערב כזה קשה, אבל זה לא חדש".

משתמש אחר סיכם את הנושא, וכתב: "תנו לי לנחש מה יהיה כתוב בפוסט הבא שיעלה בעמוד". עם זאת, בינתיים, כ-50 דקות לאחר שהופסט היה באוויר - הוא הוסר, ללא הסבר או התנצלות מצד העירייה.

התגובות לפוסט של עיריית ירושלים. צילום מסך, וואלה! טכנולוגיה
"מביך מאוד". התגובות זועמות/וואלה! טכנולוגיה, צילום מסך
התגובות לפוסט של עיריית ירושלים. צילום מסך, וואלה! טכנולוגיה
"בושה של עיריית ירושלים"/וואלה! טכנולוגיה, צילום מסך

בתאונה הנוראית בירושלים נפצעה גם צעירה בת 21 באורח קשה, ומצבה לא יציב. שלושה פצועים בינוני, בנוסף פונו מהזירה מספר פצועים במצב קל. בתיעוד התקרית נראה אוטובוס מקו 402 של אגד דוהר בכביש, סוטה למדרכה - ופוגע באנשים שהמתינו בתחנה בשכונת רוממה. לדברי עד ראייה, הנהג לא היה באוטובוס בעת התאונה - והבחין באוטובוס כשהוא מידרדר. עד ראייה: "הוא פתח בריצה וניסה להזהיר את העוברים והשבים".

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully