וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובוט האנושי של טסלה ובשורה מאכזבת למעריצי אייפון | וואלה תתחברו

עודכן לאחרונה: 12.8.2022 / 0:43

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: קים קרדשיאן ואפל בשיתוף פעולה, האייפון הבא צפוי להיות יקר יותר, טסלה תכריז על רובוט אנושי - ועצם מכוכב אחר נמצא בקרקעית האוקיינוס

וואלה! תתחברו/וואלה!

הכינו את הכרטיס

אנחנו נמצאים במרחק של חודש מאירוע ההכרזה השנתי של אפל - וההדלפות נמשכות. לפי דיווח חדש, סדרת האייפון 14 תהיה יקרה ב-15 אחוזים בממוצע. למעשה, אפל צפויה לייקר את המכשירים בכ-100 דולרים לדגם בסך הכל. ומתי אירוע ההכרזה?

עצם מכוכב אחר

משרד ההגנה האמריקני מאשר: עצם ממערכת כוכבים אחרת נמצא במעמקי האוקיינוס. לפי ההערכות, המטאור מגיע ממערכת מרוחקת ועשוי לגלות רבות על היקום שלנו. בעקבות האישור של הפנטגון, חוקרים מאוניברסיטת הווארד צפויים לצאת כמשלחת תת ימית ולחפש את העצם הבין כוכבי בקרקעית האוקיינוס השקט, סמוך לפפואה גינאה החדשה.

טסלה - הגרסה הרובוטית

אילון מאסק ממשיך לספק לנו כותרות: מנכ"ל ומייסד החברות טסלה ו-SpaceX, הודיע כי ב-30 בספטמבר יוכרז הרובוט החדש של החברה שלדבריו "ידהים אנשים". מאסק נתן טיזר לרובוט המסקרן - הוא הציג לקהל תמונה של ידיים רובוטיות שעושות צורה של לב, כחלק מההזמנה לאירוע הבינה המלאכותית השנתי שלה.

גובהו של הרובוט יהיה 21 ס"מ ומשקלו 56 ק"ג, והוא אמור לכלול את מחשב הטייס האוטומטי המשמש את המכוניות החשמליות של החברה. פרטים נוספים - במבזק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אוזניות גרסת הקרדשיאנס

הקרדשיאנס ואפל בשיתוף פעולה ראשון מסוגו: מותג הסאונד Beats (ביטס), שנמצא בבעלות ענקית הטכנולוגיה, הכריז על שיתוף פעולה ראשון עם אשת העסקים והדוגמנית הבינלאומית קים קרדשיאן, במסגרתו הושקו שלושה צבעים חדשים של האוזניות האלחוטיות Beats Fit Pro.

הצבעים החדשים - "ירח", "דיונה" ו"אדמה" - יהיו זמינים לרכישה החל מ-16 באוגוסט, יום שלישי הבא, במחיר של 199 דולר. בינתיים, הן לא צפויות להגיע לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully