וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא: אלה האפליקציות הכי שנואות בעולם

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 14:41

מחקר שהתפרסם ב-EH מצא את האפליקציות הכי שנואות בכל מקום בעולם, ויש גם את רשימת הכי שנואות בכל העולם. ומי האפליקציה הכי שנואה על הישראלים? התשובות בפנים

אפליקציות. ShutterStock
אפליקציות/ShutterStock

כל יום מורידים ברחבי העולם 250 מיליון אפליקציות, בממוצע. אולם, בשעה שכמות ההורדות עלתה, שביעות הרצון של משתמשים מאפליקציות - ירדה. אתר הטכנולוגיה EH ערך מחקר מתודי, שהתבסס על ניתוח של שלושה מיליון ציוצים בטוויטר ומצא איזה אפליקציות הכי שנואות בעולם? גם ספציפית, וגם לפי קטגוריה.

אנשי האתר אספו שלושה מיליון ציוצים המאזכרים אפליקציות מכל הסוגים: מדיה חברתית, היכרויות, משחקים, בידור, מטבעות קריפטו והעברת כספים. בעזרת בינה מלאכותית המנתחת את הנימה של כל ציוץ (חיובי, שלילי או נייטרלי), הם חישבו ומצאו איזה אפליקציות קיבלו הכי הרבה ציוצים בעלי תוכן שלילי בכל מדינה. חלק מהתוצאות מפתיעות, חלק לא.

אנדרואיד או iOS?. ShutterStock
אנשי האתר אספו שלושה מיליון ציוצים המאזכרים אפליקציות מכל הסוגים/ShutterStock

נתחיל עם התשובה לשאלה: איזו אפליקציה היא הכי שנואה בעולם? רובלוקס. פלטפורמת המשחק המקוון מרובה המשתתפים היא האפליקציה הכי שנואה ב-21 מדינות. מקום שני - טינדר, ששנואה ב-19 מדינות. האפליקציה של אתר הפורומים רדאיט מובילה בשנאה אליה ב-17 מדינות. דיסני פלוס במקום הרביעי, כשהיא האפליקציה הכי שנואה ב-11 מדינות בדירוג הכללי, וסוגרת את החמישיה סנאפצ'ט, ששנואה "רק" בתשע מדינות.

נומינלית אגב, האפליקציה הכי שנואה היא אפליקציית ההיכרויות Hinge, כש-34.4 אחוז מכלל הציוצים כלפיה - שליליים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
Roblox. Roblox, אתר רשמי
האפליקציה הכי שנואה בעולם - רובלוקס/אתר רשמי, Roblox

הכי שנואה בישראל היא...

מסקנה מעניינת היא שלשנאה לאפליקציות יש הטייה תרבותית, ובמדינות שכנות יש שנאה לאותן אפליקציות. כך למשל במדינות העשירות דוברות האנגלית, כמו ארצות הברית, בריטניה, קנדה ואוסטרליה, טינדר היא האפליקציה הכי שנואה. אגב, השנאה לאפליקציות היכרויות היא דווקא גורם מאחד בין מזרח למערב, כולם שונאים אותן. כך למשל, טינדר היא גם האפליקציה שהעיראקים הכי שונאים, עם 71.4 אחוז ציוצים שליליים עליה שם. באופן דומה, היא גם הכי שנואה בלבנון ובקטאר.

בדרום אמריקה, האפליקציות הכי שנואות הן אלה של סחר אלקטרוני. בצ'ילה, פרו ואורוגוואי, האפליקציה הכי שנואה היא אמזון. בברזיל זו דווקא איביי. ההתקבצות גם ניכרת בתוך קטגוריות. האפליקציות הכי שנואות בקטגוריות כמו בידור, היכרויות וקריפטו נוטות להתקבץ באשכולות קרבה גיאוגרפית. כך למשל, בצרפת, איטליה וספרד, אפליקציית ההיכרויות Plenty of fish היא השנואה ביותר. וויאג'ר היא אפליקציית הקריפטו הכי שנואה בסין, מונגוליה ויפן.

דיסני פלוס. ShutterStock
האפליקציה הכי שנואה בישראל היא דיסני פלוס/ShutterStock

ומה קורה אצלנו? באופן לא מפתיע, אחרי ההשקה המאכזבת, האפליקציה הכי שנואה בישראל היא דיסני פלוס (אגב, אנחנו לא היחידים, דיסני פלוס היא השנואה ביותר ב-18 מדינות בקטגוריית הבידור, מקום שני אחרי Steam, ומיד אחריה נטפליקס, עם 17 מדינות). אצל שכנתנו קפריסין, האפליקציה הכי שנואה היא דווקא טיק טוק, ובירדן - המשחק Clash of clans. על סוריה משום מה אין נתונים. באיראן הכי שונאים את נטפליקס (זה בגלל שהם אמריקאים?) ובערב הסעודית הכי שונאים את האפליקציה של פייסבוק. שכננו מדרום, המצרים, הם חלק מהטרנד העולמי, ושם גם, הכי שונאים את רובלוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully