וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב הבינה שהיא לא יכולה להתחרות בענקיות הסטרימינג - אז היא מצטרפת אליהן, בערך

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 7:52

ההפך מתחרות: ענקית הווידאו מבית אלאפבית צפויה להיכנס בקרוב לשוק הסטרימינג באמצעות פלטפורמה חדשה. בשונה מאפל ומאמזון, החברה לא תפיק או תצלם תוכן חדש, אלא תאחד את כל השירותים תחת קורת גג אחת

יוטיוב. ShutterStock
יוטיוב/ShutterStock

ענקית הווידאו הנמצאת בבעלות אלפאבית, החברה האם של גוגל, בונה פלטפורמה חדשה תחת השם "חנות הערוצים" - כך לפי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל. לפי הפרסום, השירות החדש, שיושק ככל הנראה בסתיו הקרוב, ייאפשר למשתמשים לרכוש תוכן (סדרות וסרטים) של מיטב הספקיות במקום אחד.

למעשה גוגל החליטה ליישם את הפתגם "אם אתה לא יכול לנצח אותם הצטרף אליהם", ולהיכנס לשוק הסטרימינג הצפוף באמצעות איחוד התוכן של מתחרות. במידה מסוימת, מדובר גם בסוג של הודאה סופית שיוטיוב אינה יכולה להתחרות בנטפליקס וב-HBO. החברה חיפשה זמן רב אחר דרכים ליצור ולהציע יותר תוכן פרימיום, כולל קומץ ניסיונות לא מוצלחים ליצור תוכן מקורי (סדרות וסרטי מקור).

על פי גורמים בתעשייה, יוטיוב מנהלת כעת מ"מ עם ענקיות הסטרימינג וספקיות התוכן לחלוקת ההכנסות מרכישות בתוך הפלטפורמה החדשה. היתרון, כמובן, הוא הקהל העצום של יוטיוב - שצורך תוכן באופן קבוע - ויבחר לשלם לגוגל את הכסף כדי לקבל את הסדרות והסרטים של המתחרות. זאת, במקום לשלם לכל שירות בנפרד.

סטרימינג. ShutterStock
הפלטפורמה החדשה תעזור לגוגל להיכנס לשוק הסטרימינג הצפוף/ShutterStock

חלק גדול מהשירות שיוטיוב מפתחת כבר קיים באמצעות YouTube TV - שירות הזרמת מדיה מסוג Over the Top המוצע על ידי החברה עוד מ-2017. הפלטפורמה כוללת בין היתר את ABC, CBS, CNN ו-HBO MAX. בדומה ליוטיוב, לאחרונה דווח כי גם בוולמארט שוקלים הוספת שירותי סטרימינג כהטבה חדשה למנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully