וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יודע לזהות רגש אנושי": שיאומי הכריזה על רובוט ב-100 אלף דולר

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 10:58

ענקית הטכנולוגיה הסינית חשפה את CyberOne - רובוט דמוי אדם שיודע לזהות רגש אנושי, וינחם אתכם ברגע שתהיו עצובים. לדברי של מנכ"ל החברה, "הרובוטים יהיו חלק מחייהם של אנשים בעתיד". ומה המחיר?

CyberOne, הרובוט של שיאומי. שיאומי,
CyberOne, הרובוט של שיאומי/שיאומי

ענקית הטכנולוגיה הסינית שיאומי הכריזה על ה-CyberOne - רובוט דמוי אדם שיודע לזהות 85 סוגים של צלילים סביבתיים ו-45 סיווגים של רגש אנושי. הרובוט החדש הוא המוצר השני שיוצא ממעבדת הרובוטיקה של שיאומי, אחרי ה-CyberDog, כלב רובוטי שנועד להציג את היכולות ההנדסיות, שנחשף באוגוסט 2021.

ה-CyberOne החדש של שיאומי מגיע עם מפרט טכני מרשים. גובהו מטר ו-77 סנטימטרים, הוא שוקל כ-52 ק"ג ומסוגל להרים בכל אחת מידיו משא במשקל של כ-1.5 ק"ג. הוא כולל 21 מצבים של חופש תנועה המורכבים מ-13 מפרקים, כאשר כל אחד מהם מסוגל להגיב בתוך 0.5 אלפיות השניה -"מה שמאפשר לו לדמות באופן מלא תנועות אנושיות", אמרו בשיאומי. הפנים של הרובוט עשויים מפאנל OLED מעוקל להצגת מידע ונתונים בזמן אמת.

בסרטון הדגמה ששחררה היצרנית הסינית ניתן לראות כי ה-CyberOne עובר בהצלחה מכשולים, נופל, סורק את הסביבה, מתהלך בגשם - וקוטף פרח (עם פיסת אדמה). עם זאת, את שלל הפעולות הללו הוא עושה בצורה איטית למדי.

"אנחנו חושבים שרובוטים אינטליגנטיים בהחלט יהיו חלק מחייהם של אנשים בעתיד", אמר לי ג'ון, מנכ"ל ומייסד שיאומי. לדבריו, הרובוט ידע לזהות אם את שמחים, וינחם אתכם ברגעים שתהיו עצובים. למרות ההכרזה החגיגית, לי ציין כי הרובוט לא מיועד להיכנס לייצור המוני בזמן הקרוב, אך עשוי לקבל תג מחיר שינוע בין 600 אלף עד 700 אלף יואן (כ-90 עד 105 אלף דולר).

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully