וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר המוזר בין העננים מעל מצפה הכוכבים לעב"מים

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 10:55

ענן עצום בצורת צלחת מעופפת תועד מעל הטלסקופים שצופים בחלל בהוואי וזו לא הפעם הראשונה שיש אנשים שחושבים שענני העדשה האלה הם עב"מים

ענן מסתורי תועד מעל שמי קוסטה ריקה/YOUTUBE/DISCLOSE SCREEN

נתחיל בשורת התחתונה - לא, ככל הנראה חייזרים לא ערכו ביקור פתע מעל שורת טלסקופים שעסוקים בחיפוש אחר תופעות שמיימיות הרחק בחלל. אז למה אנחנו מספרים לכם על זה? כי באתר space.com דווח על "מפגש קרוב" שהתרחש במצפה הכוכבים Gemini שבאי הגדול של הוואי עם ענן שישנם לא מעט אנשים שמקשרים אותו לעב"מים.

"אם במבט ראשון אתם חושבים שהצורות הלבנות בצד שמאל בתמונה נראות כמו צלחת מעופפת, אז אתם לא לבד. המבנים הסגלגלים הלבנים הללו הם למעשה דוגמאות יפות של ענני עדשה", הסבירו גורמים בקרן הלאומית למדע של ארה"ב והמעבדה הלאומית לחקר אסטרונומיה, או NOIRLab, כשפרסמו את התמונה ביום חמישי שעבר.

ענני עדשה מעל מצפה הכוכבים ג'מיני. International Gemini Observatory/NOIRLab/NSF/AURA/J. Chu, צילום מסך
ענני עדשה מעל מצפה הכוכבים ג'מיני/צילום מסך, International Gemini Observatory/NOIRLab/NSF/AURA/J. Chu

ענני עדשה, הנקראים לפעמים "ענני עב"מים", נוצרים בגובה רב בגלל שההרים גורמים למשבי הרוח החזקים לעלות למעלה ואז יוצרים האדים הדחוסים של המים שלל צורות נדירות ומעט סוריאליסטיות. לרבים מזכירים ענני העדשה צלחות מעופפות עשויות פרווה והם מדווחים עליהם כעל כאלה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אם אתם רוצים לראות בעצמכם ענני עדשה - סעו דרומה. בנגב שלנו אפשר לראות ענני עדשה באיזור שבין צומת שוקת לערד. במיוחד הם מופיעים שם כשרוח באה ממזרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully