וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא: גוגל שחררה את אנדרואיד 13

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 20:09

אנדרואיד 13 שוחררה רשמית עם תחילת הדחיפה שלה למכשירי הפיקסל של גוגל. הנה כל התכונות המעניינות בגירסה החדשה של מערכת ההפעלה הניידת הפופולרית בעולם

אנדרואיד 13. גוגל,
אנדרואיד 13/גוגל

גוגל הכריזה אתמול (שני) על השדרוג המשמעותי של אנדרואיד לשנת 2022, אנדרואיד גירסה 13. למי שהשתתף בבטאות השונות התכונות הבאות יהיו מוכרות, אבל הנה הרשימה של הדברים השווים שאפשר למצוא באנדרואיד:

אנדרואיד 13 מגיעה עם עיצוב ומראה לפי עקרונות ה-Material You, כעת אפשר גם להתאים לערכת הנושא שלכם אייקונים של אפליקציות צד שלישי למראה יפה יותר. התכונה החדשה הזו עשויה מאוד לדבר אלינו, הישראלים, במיוחד מי שמפעיל את הטלפון שלו באנגלית כשפה ראשית: יהיה ניתן לבחור שפה לכל אפליקציה בנפרד, ככה שאפשר להפעיל את הטלפון בשפה אחת, ולהשתמש באפליקציות בשפה אחרת, לצורך העניין, אנגלית ועברית.

שיפורים לרווחה דיגיטלית כוללים התאמות טובות של זמן השינה, ועמעום של ערכת הנושא לפני השינה, וגם אם במקרה התעוררתם לבדוק את הטלפון באמצע הלילה - כדי לעזור לכם לחזור להירדם. בתחום האבטחה, גוגל סוף סוף מגבילה את שיתוף ספריית המדיה כולה עם כל אפליקציה. יהיה ניתן להגדיר לכל אפליקציה רק תמונות מסויימות שאליהן תורשה לגשת. מידע רגיש שיאוחסן בלוח ההעתק-הדבק כמו טלפון או סיסמא - יימחק לאחר זמן מה באופן אוטומטי.

אנדרואיד 13. גוגל,
אנדרואיד 13 מגיעה עם עיצוב ומראה לפי עקרונות ה-Material You/גוגל

עוד משפרת גוגל את יער ההתרעות וממשיכה בניקיון: יהיה ניתן לקבל רק את ההתרעות שבהן אתם מעוניינים. לכל אפליקציה חדשה שתורידו תוכלו להרשות או למנוע גישה להתרעות, במקום ברירת המחדל. חידושים בתחום המדיה: מלבד עיצוב מחדש לנגן המדיה, גוגל מציעה עכשיו תמיכה בצליל היקפי מבוסס מיקום ותתמוך באוזניות שיודעות ליצור אותו בהתאם לתנועת הראש. התכונה הזו כמובן תהיה בסמארטפונים אך יותר חשוב בטאבלטים, במיוחד בצפייה בסרטים.

גוגל גם מאמצת באופן מלא את תקן BLE (בלוטות' אנרגיה נמוכה), שתומך בפחות שיהוי בחיבורים לאוזניות או רמקולים אלחוטיים. זה יאפשר לכם גם לשתף מוזיקה למספר מקורות מהסמארטפון שלכם במקביל.

לטאבלטים מוצעים שיפורים כמו היכולת לעבוד במסך מפוצל, להעתיק קישורים מהטלפון ולהדביק אותם בטאבלט או להיפך, ושיפורים לזיהוי נגיעות אקראיות של היד כשעובדים עם עט חרט. אנדרואיד 13 כבר יוצאת כאמור למכשירי פיקסל, בוהמשך השנה גם למכשירי סמסונג, אסוס, נוקיה, מוטורולה, OnePlus, Oppo, רילמי, סוני, Vivo, שיאומי ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully