וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר קבע: כרבע ממשתמשי אנדרואיד רוצים לעבור לאייפון - וזו הסיבה

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 11:48

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: מדוע משתמשי אנדרואיד רוצים לעבור לאייפון, שיאומי הכריזה על רובוט אנושי דמוי אדם ומי היא האפליקציה השנואה ביותר בעולם? צפו

וואלה! תתחברו/וואלה!

סקר חדש חושף: כמעט מחצית ממשתמשי אנדרואיד שוקלים לעבור אייפון בשל חשש מבעיות פרטיות ואבטחה. הסקר, בו נשאלו 1,003 אמריקנים על הרגלי האבטחה והחיבור שלהם למכשיר הנייד, מראה שהם מרגישים בטוחים יותר כשהם עושים שימוש באייפון 13 פרו מקס, זאת בהשוואה ל-Galaxy S22 אולטרה של סמסונג. ומה עוד? הפרטים בקטע המלא?

יוטיוב מצטרפת לנטפליקס - בערך

יוטיוב נכנסת לשוק הסטרימינג - בערך: ענקית הווידאו בונה פלטפורמה חדשה תחת השם "חנות הערוצים" - כך לפי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל. לפי הפרסום, השירות החדש יושק ככל הנראה בסתיו הקרוב, וייאפשר למשתמשים לרכוש תוכן (סדרות וסרטים) של מיטב הספקיות במקום אחד.

למעשה גוגל החליטה ליישם את הפתגם "אם אתה לא יכול לנצח אותם הצטרף אליהם", ולהיכנס לשוק הסטרימינג הצפוף באמצעות איחוד התוכן של מתחרות. במידה מסוימת, מדובר גם בסוג של הודאה סופית שיוטיוב אינה יכולה להתחרות בנטפליקס וב-HBO.

זו האפליקציה השנואה בעולם

מי האפליקציה הכי שנואה על הישראלים? מחקר שהתפרסם ב-EH מצא את האפליקציות הכי שנואות בכל מקום בעולם, על בסיס שלושה מיליון ציוצים המאזכרים אפליקציות מכל הסוגים. באופן לא מפתיע, אחרי ההשקה המאכזבת, האפליקציה הכי שנואה אצלנו היא דיסני פלוס.

בנוסף, דיסני פלוס היא השנואה ביותר ב-18 מדינות בקטגוריית הבידור, מקום שני אחרי Steam, ומיד אחריה נטפליקס, עם 17 מדינות. האפליקציה הכי שנואה בעולם היא רובלוקס - פלטפורמת המשחק המקוון מרובה המשתתפים ששנואה ב-21 מדינות. במקום שני - טינדר, ששנואה ב-19 מדינות. אצל שכנתנו קפריסין, האפליקציה הכי שנואה היא דווקא טיק טוק, ובירדן - המשחק Clash of clans.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

גם לשיאומי יש רובוט אנושי

ענקית הטכנולוגיה הסינית שיאומי הכריזה על ה-CyberOne - רובוט דמוי אדם שיודע לזהות 85 סוגים של צלילים סביבתיים ו-45 סיווגים של רגש אנושי. הרובוט החדש מגיע עם מפרט טכני מרשים - גובהו מטר ו-77 סנטימטרים, הוא שוקל כ-52 ק"ג ומסוגל להרים בכל אחת מידיו משא במשקל של כ-1.5 ק"ג.

הוא כולל 21 מצבים של חופש תנועה, כאשר כל אחד מהם מסוגל להגיב בתוך 0.5 אלפיות השניה - "מה שמאפשר לו לדמות באופן מלא תנועות אנושיות", כך לדברי החברה. בסרטון הדגמה ששחררה שיאומי ניתן לראות כי ה-CyberOne עובר מכשולים בהצלחה (ובאיטיות רבה), נופל, סורק את הסביבה, מתהלך בגשם - וקוטף פרח. ומה המחיר?

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully