וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרפת לגדולים ביותר: נועה קירל נכנסת לשוק הדיגיטל

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 12:58

כוכבת הפופ המקומית תאפשר רכישה בלעדית של תכנים מקוריים שטרם פורסמו באמצעות NFT. "כניסה של טאלנטים בעלי שם עולמי כמו נועה קירל, מהווה סימן לעתיד ותורמת לעולם התוכן והיצירה"

נועה קירל. Sandmilk, יחצ,
נועה קירל/Sandmilk, יחצ

בקרוב אצלכם - NFT של נועה קירל: כוכבת הפופ המצליחה בישראל ו-Sandmilk - הרשת החברתית מבוססת ה-NFT - יצאו בקרוב בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל ומשיקים יחד קולקציית NFTs (אסימון חסר תחליף) שתכלול מגוון תכני מוסיקה שטרם נחשפו, יצירות מקור של אמן ישראלי בינלאומי ושלל חומרים בלעדיים נוספים.

באמצעות טכנולוגיית ה-NFT, תוכל הזמרת לספר את סיפור היצירה שלה בצורה חדשה תוך מתן אפשרות למעריציה להיות בעלים של תכנים מקוריים וייחודיים. שיתוף הפעולה בין Sandmilk ונועה קירל מיועד ליצור מגוון NFTs שימושיים (NFT UTILITY) על בסיס תוכן מקורי של הזמרת המצליחה, שטרם נחשף.

ה-NFT UTILITY מקנה לבעליו מגוון זכויות ואופני שימוש מעבר להחזקה גרידא של זכות הבעלות. בעולם התוכן הוא נתפס כדרך חדשנית, המאפשרת לייצר חיבור ממשי וארוך טווח בין היוצרים לבין מחזיקי ה-NFT. הרוכשים מחזיקים למעשה בנכסי תוכן, שעשויים להשביח עם השנים ולייצר רווחים ממשיים הן עבור היוצר והן עבור המעריצים.

נועה קירל. ערן לוי,
הזמרת לספר את סיפור היצירה שלה בצורה חדשה תוך מתן אפשרות למעריציה להיות בעלים של תכנים מקוריים/ערן לוי

הרשת החברתית שפיתחה Sandmilk יצרה לאחרונה מספר שיתופי פעולה עם טאלנטים ומותגים בינלאומיים מובילים כגון: אירועי ה-Kings of Skills בייצוג של ליגת ה-FCC (ליגת ה-Freestyle Football Champions העולמית) ותערוכת One of a kinds המוצגת בימים אלה במוזיאון תל אביב לאמנות.

"אנו גאים על צירופה של נועה קירל לSandmilk. ככל שבשורת הקהילה של Sandmilk צוברת תאוצה, כך יותר ויותר משתמשים, צרכני ויצרני תוכן, מצטרפים אלינו לרשת החברתית. כניסה של טאלנטים בעלי שם עולמי כמו נועה קירל, מהווה סימן לעתיד ותורמת לעולם התוכן והיצירה", אמר אורי שמרלינג, מנכ"ל Sandmilk.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מה זה NFT?

התרגום המילולי של NFT הוא Non-fungible token - אסימון חסר תחליף, שמבוסס על טכנולוגיית בלוקצ'יין, בדומה לביטקוין. למעשה, האסימון מייצג בעלות דיגיטלית. על מנת לפשט את העניין, נסביר טוב יותר: נניח שאתם יוצרים שמציגים את היצירה שלכם באתר ומאוד לא רוצים שמישהו אחר יעשה שימוש בה, ידפיס אותה בקלות ויטען לבעלות עליה. הפיתרון פשוט: הטכנולוגיה של ה-NFT מאפשרת לשמור אותה ולסמנה באופן כזה שמגדיר כי אתם הבעלים המקוריים שלה (למשל כקובץ).

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully