וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה למשתמשי אפל: עדכנו מיד את המכשירים

עודכן לאחרונה: 19.8.2022 / 10:16

פחות מחודש לפני אירוע ההכרזה השנתי, אפל מוציאה עדכון חדש ומפצירה במשתמשים שיעדכנו את מערכות ההפעלה של מוצריה בהקדם האפשרי. בחברה אמרו: "ייתכן שבעיה זו נוצלה באופן פעיל ונתנה גישה לליבת המערכת"

אפליקציות. ShutterStock
אפליקציות/ShutterStock

זהירות - פרצת אבטחה: אפל הוציאה הלילה (שישי) הודעה חריגה - וביקשה משתמשים לעדכן את מערכות ההפעלה במוצריה בשל חולשת אבטחה. בחברה הודו כי קיים חשד שהאקרים כבר ניסו לנצל חלק מהחולשות הללו.

באתר הרשמי של החברה אודות העדכון האבטחה, נכתב כי "אפל מודעת על כך שייתכן שבעיה זו נוצלה באופן פעיל ונתנה גישה לליבת המערכת". העדכון זמין עבור ​​iPhone 6s ואילך, iPad Pro (כל הדגמים), iPad Air 2 ואילך, iPad דור 5 ואילך, iPad mini 4 ואילך ו-iPod touch (דור 7).

פרצת האבטחה מנצלת את רכיב ה-Webkit - המנוע האחראי לתצוגת אתרי אינטרנט. למעשה החולשות במנוע אפשרו להאקרים להוביל משתמשים לאתרים לא בטוחים, ולאחר מכן להריץ קוד זדוני על גבי המכשירים שלהם. בהמשך, התוקפים יכולים לקבל גישה מרחוק למכשיר - ולגנוב מידע אישי.

חנות אפל. ShutterStock
החולשות במנוע אפשרו להאקרים להוביל משתמשים לאתרים לא בטוחים/ShutterStock

לפי דיווח ב-CNN, מומחי סייבר ברחבי העולם ממליצים לכלל משתמשי אפל ברחבי העולם לעדכן את המכשירים שלהם בהקדם האפשרי, כאשר בסוכנות לאבטחת סייבר ותשתיות של ארה"ב מזהירים: "תוקף יכול להשתלט מרחוק על מכשירים שסובלים מפרצת האבטחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully