וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חי: אפל מכריזה על סדרת האייפון 14 ומוצרים נוספים

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 21:20

ענקית הטכנולוגיה תקיים הערב את אירוע ההשקה הגדול של השנה, תחת השם "Far out", הפעם - בשידור חי עם קהל. בתכנון: סדרת האייפון 14, שעונים חדשים ואולי עוד הפתעות. הצטרפו לשידור החי

שידור חי:

יריית הפתיחה בעונה גדושת מוצרים: באירוע חגיגי שייערך לראשונה מאז תחילת מגיפת הקורונה בנוכחות קהל חי, תכריז אפל הערב (רביעי) בשעה 20:00 (שעון ישראל) על שורה של מוצרים חדשים, ובראשם סדרת האייפון 14. האירוע מועבר בשידור חי באתר הרשמי של אפל, וניתן יהיה לצפות בו גם דרך ערוץ היוטיוב של החברה ובאפליקציית Apple TV.

שידור חי ועדכונים מהאירוע - גם בעמוד האינסטגרם

מה אנחנו יודעים שעומד להיות שם?

על פי הדיווחים האחרונים, אפל צפויה ליצור הפרדה מסוימת בין האייפונים, אך עם זאת לעשות גם סדר. החברה ככל הנראה תיפרד מדגם המיני, המגיע עם מסך בגודל 5.4 אינץ', ותציג ארבעה דגמים חדשים, שיגיעו בשני גדלים - 6.1 אינץ' (אייפון 14 ואייפון 14 פרו) ו-6.7 אינץ' (אייפון 14 פלוס ואייפון 14 פרו מקס).

עם זאת, על פי השמועות, רק דגמי הפרו יקבלו עדכון לשבב ה-A16 לצד זיכרון עבודה (RAM) בנפח 6 גיגה-בייט. זאת, בנוסף לשילוב טכנולוגיית Always-On Display, פיצ'ר שמוכר היטב למשתמשי אנדרואיד המאפשר לצפות בשעה ובמידע בזמן שהמסך כבוי. דגמי הבסיס, אייפון 14 ואייפון 14 מקס, ימשיכו לרוץ על שבב ה-A15 Bionic שקיים בסדרת האייפון 13, אך זיכרון העבודה שלהם יעודכן ל-6 גיגה-בייט - במקום 4 גיגה-בייט.

בצד העיצובי, אפל ככל הנראה תצמצם עוד יותר את המגרעת - הפס השחור הבולט יוחלף בפס שחור עם קצוות מעוגלים בחלקו העליון של המסך שיאכלס את מערך זיהוי הפנים (Face ID) וחיישן הצילום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הדמיה: אייפון 14. Jon Prosser,
הדמיה: אייפון 14 פרו/Jon Prosser

עוד לפי השמועות, אפל תחשוף גם את סדרות האפל ווטש 8, ולראשונה גם צפויה להציג דגם "פרו" שיכלול חיי סוללה משופרים, עיצוב חדש ועמידות גבוהה יותר בתנאי שטח. בנוסף, דיווחים מסוימים טוענים כי אפל תחשוף גם את האפל ווטש SE 2, הגרסה המוזלת של השעון החכם שלה, אך לא ברור אם בחברה יחליטו לדחות את ההשקה למועד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully