וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור שאינו נגמר: וואטסאפ תשים דגש גדול יותר על סטוריז

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 12:32

אין לאן לברוח: וואטסאפ צפויה להעמיק את הנוכחות של הסטוריז בתוך האפליקציה - גם אם תחליטו שזה פחות בשבילכם. ויש בעיה שחשוב שתכירו

הסטוריז בוואטסאפ. WABetaInfo,
סטוריז בוואטסאפ - כך זה נראה/WABetaInfo

פיצ'ר ה"סטטוס", המקביל של וואטסאפ לסטוריז באינסטגרם ובפייסבוק, עומד לעבור קרוב שדרוג שיחזק את הנוכחות שלו באפליקציה - כך לפי דיווח של אתר WABetaInfo, שעוקב אחרי הפיתוחים והחידושים בגרסאות הבטא של וואטסאפ.

לפי הפרסום, אפליקציית המסרים צפויה להטמיע את הפיצ'ר - שעד כה היה קיים בכרטיסיה נפרדת - בתוך חלון הצ'אטים הראשי. סביב תמונת הפרופיל של איש הקשר יוצג מעגל בצבע תכלת, שיסמן לכם כי פורסם סטטוס חדש. אם תרצו לבטל את תצוגת הסטוריז תוכלו לעשות זאת בהגדרות.

ברם, יש בעיה שחשוב לשים אליה לב: כל מי שבאנשי בקשר שלכם רואה את הפרסום. וזוכרים מי נמצא באנשי הקשר שלכם? המשפחה, האקסים, חברים מהתיכון ומהצבא, מתווכי דירות וכל מי שקראתם להם בשם "לא לענות". בינתיים, לא ידוע מתי הפיצ'ר יושק לכלל המשתמשים.

וואלה! תתחברו/וואלה!

ובכל זאת, מדובר בהחלטה לא מאוד מפתיעה. בזמן שהיא נלחמת בטיקטוק הסינית, מטא - שהיא, כידוע, הבעלים של אינסטגרם ו-וואטסאפ - רוצה לתת נוכחות גדולה יותר לסטוריז גם בליבה של פלטפורמת ההודעות המיידיות, שכוללת יותר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully