וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא: אלו סוגי הסרטונים שמשתמשים הכי אוהבים

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 11:16

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: וואטסאפ רוצה לשים דגש גדול יותר על סטוריז, התקליטור חוגג 40 שנה, הסטרימינג מנצח את הטלוויזיה ומה קרה לסרטוני ה-DIY? צפו במבזק

וואלה! תתחברו/וואלה!

אוהבים רילס? זה בשבילכם

סקר חדש בבריטניה מצא את סוגי הסרטונים שהמשתמשים הכי אוהבים. במקום הראשון - סרטוני הדרכה (How to או DIY), במקום השני - סרטוני חוויות אישיות, ללא נושא ספציפי. במקום השלישי, אחרי הלחימה באוקראינה ומגפת הקורונה, נמצאים הסרטונים שעוסקים בחדשות ואקטואליה.

נתון מעניין נוסף, שמראה את השינוי שחל ברשתות החברתיות בשנים האחרונות, בדגש על טיקטוק, הוא סרטוני מוזיקה - שנמצאים רק במקום הרביעי בפופולריות שלהם. ומי במקום החמישי?

התקליטור חוגג 40

מזל טוב! התקליטור (CD) חוגג 40: דיסק הפלסטיק העגול שהיה פס הקול שלנו רבים לפני יותר מ-20 שנה ציין השבוע 40 שנה להולדתו. התקליטור הראשון נצרב במפעל של פיליפס בגרמניה, שהכיל את השיר The Visitors של להקת "אבבא".

הקומפקט דיסק, שהיה פיתוח משותף לפיליפס ולסוני, הציע איכות צליל משופרת לעומת מתחריו האנאלוגיים באותה התקופה - התקליטים והקלטות (קסטות בלשון העם). בתחילת שנות ה-2000 החלו נגני ה-MP3 הקטנים יותר לדחוק את רגליו של התקליטור, עד שלימים נעלם כמעט לחלוטין.

הטלוויזיה המסורתית נעלמת

הסטרימינג מנצח את שידורי הטלוויזיה: לפי מחקר חדש, הצופים בארה"ב הקדישו יותר זמן לצפייה בשירותי הסטרימינג לעומת הטלוויזיה בכבלים. המנויים לטלוויזיה דרך האינטרנט (כמו נטפליקס, HBO MAX ודיסני פלוס) אחראים ל-34.8 אחוזים מזמן המסך בחודש יולי, זאת לעומת 34.4 אחוזים לטלוויזיה בכבלים. בסך הכל, זמן הצפייה הממוצע בחודש שעבר בתוכן בסטרימינג עמד על 190.9 מיליארד דקות - זמן ארוך משמעותית מתקופת השיא בזמן מגפת הקורונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

וואטסאפ רוצה להיות טיקטוק?

אין לברוח - וגם וואטסאפ תחזק את הנוכחות של הסטוריז באפליקציה: פיצ'ר ה"סטטוס", המקביל של וואטסאפ לסטוריז באינסטגרם, עומד לקבל שדרוג משמעותי. לפי דיווח חדש, אפליקציית המסרים צפויה להטמיע את הפיצ'ר - שעד כה היה קיים בכרטיסיה נפרדת - בתוך חלון הצ'אטים הראשי. איך זה ייראה? כל הפרטים במבזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully