וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רשמי: אפל תכריז על סדרת האייפון 14 ב-7 בספטמבר

עודכן לאחרונה: 26.8.2022 / 18:55

אחרי חודשים של שמועות ודיווחים, ענקית הטכנולוגיה הודיעה כי תקיים אירוע הכרזה בתחילת החודש הבא, ובו תחשוף את סדרת מכשירי הדגל, לצד שעונים חדשים ומוצרים נוספים. הנה כל הפרטים

אפל באירוע הכרזה. צילום מסך, וואלה! טכנולוגיה
אפל באירוע הכרזה/וואלה! טכנולוגיה, צילום מסך

לפני זמן קצר שלחה אפל לעיתונאים הזמנות לאירוע הכרזה שיתקיים ביום רביעי בעוד שבועיים, 7 בספטמבר, בשעה 20:00 שעון ישראל. כרגיל, אפל לא חושפת בהזמנה הרשמית מה היא עומדת לחשוף, ומסתפקת בטיזר על ההזמנה. הפעם, שורת הטיזר היא "Far Out" ("הרחק" בתרגום חופשי).

לראשונה מאז תחילת מגיפת הקורונה, אירוע ההכרזה של אפל יהיה בנוכחות קהל חי באולם על שם סטיב ג'ובס במטה החברה. אם לא יהיו הפתעות מיוחדות, אפל צפויה לחשוף מספר מכשירים בהם סדרת האייפון 14. בנוסף, החברה ככל הנראה תחשוף שני דגמים אפל ווטש חדשים - הדגם השמיני בסדרה, זאת לצד דגם "פרו" חדש שיגיע עם יכולות מתקדמות ועמידות בתנאי שטח.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לאינסטגרם

על פי הדיווחים האחרונים, אפל צפויה ליצור הפרדה מסוימת בין האייפונים, אך עם זאת לעשות גם סדר. החברה ככל הנראה תיפרד מדגם המיני, המגיע עם מסך בגודל 5.4 אינץ', ותציג ארבעה דגמים חדשים, שיגיעו בשני גדלים - 6.1 אינץ' (אייפון 14 ואייפון 14 פרו) ו-6.7 אינץ' (אייפון 14 מקס ואייפון 14 פרו מקס).

עם זאת, על פי השמועות, רק דגמי הפרו יקבלו עדכון לשבב ה-A16 לצד זיכרון עבודה (RAM) בנפח 6 גיגה-בייט. זאת, בנוסף לשילוב טכנולוגיית Always-On Display, פיצ'ר שמוכר היטב למשתמשי אנדרואיד המאפשר לצפות בשעה ובמידע בזמן שהמסך כבוי. דגמי הבסיס, אייפון 14 ואייפון 14 מקס, ימשיכו לרוץ על שבב ה-A15 Bionic שקיים בסדרת האייפון 13, אך זיכרון העבודה שלהם יעודכן ל-6 גיגה-בייט - במקום 4 גיגה-בייט.

בצד העיצובי, אפל ככל הנראה תצמצם עוד יותר את המגרעת - הפס השחור הבולט יוחלף בשני "חורים" בחלקו העליון של המסך שיאכלסו את מערך זיהוי הפנים (Face ID) וחיישן הצילום.

עוד לפי השמועות, אפל תחשוף גם את סדרות האפל ווטש 8, ולראשונה גם צפויה להציג דגם "פרו" שיכלול חיי סוללה משופרים, עיצוב חדש ועמידות גבוהה יותר בתנאי שטח. בנוסף, דיווחים מסוימים טוענים כי אפל תחשוף גם את האפל ווטש SE 2, הגרסה המוזלת של השעון החכם שלה, אך לא ברור אם בחברה יחליטו לדחות את ההשקה למועד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully