וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ה-Galaxy S23 Ultra יגיע עם מצלמת 200 מגה-פיקסל

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 11:49

ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית מתכננת קפיצת מדרגה משמעותית בתחום הצילום, וצפויה לשדרג את החיישנים שתשלב במכשיר הדגל הבא שלה. ומה קורה אצל המתחרות?

Galaxy S22 Ultra. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Galaxy S22 Ultra/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סמסונג מאיימים לעשות למצלמות ה-SLR המקצועיות את מה שהסמארטפונים עשו לשוק המצלמות הפשוטות. לפי דיווח חדש באתר הדרום קוריאני ETNews, ה-Galaxy S23 Ultra, שיוכרז בתחילת 2023, יגיע עם מצלמת 200 מגה-פיקסל.

חיישן צילום של 200 מגה-פיקסל מתוצרת סמסונג, ISOCELL HP1, כבר שולב במכשיר הדגל החדש של מוטורולה - ה-Motorola X30 Pr. עם זאת, על פי הדיווחים, ה-Galaxy S23 Ultra יאמץ חיישן חדש ומשופר שסמסונג מפתחת כעת ויזכה לשם ISOCELL HP2.

על אף המספר המפוצץ חשוב לזכור ששם המשחק הוא חיישנים גדולים. ככל שהחיישן גדול יותר ומכסה יותר שטח חשיפה שמגיע מהעדשה, כך התמונות יהיו איכותיות יותר. אז מה הרעיון? החשיבה היא פשוטה: יותר פיקסלים = יותר מידע נקלט, ותמונה שמכילה לא פחות מ-200 מיליון פיקסלים, היא תמונה שמכילה המווון מידע, ככה שאפשר להגדיל, לחתוך או לעבד חלקים ממנה, מבלי לפגוע באיכות.

ומה קורה אצל המתחרות? בחודש שעבר הכריזה שיאומי על הדור הבא של הסמארטפונים שלה, השיאומי Mi 12S Ultra, שמכיל את חיישן ה-1 אינץ' הבא של סוני. לא מן הנמנע שנראה גם יצרניות גדולות נוספות כמו אפל מצטרפות למה שהופך להיות האופנה החדשה בסמארטפונים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully