וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומות בדרך לנטפליקס: אלה המחירים הצפויים

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 15:18

עוד הפתעות בדרך? על פי דיווח חדש, המינוי המוזל של ענקית הסטרימינג לא יהיה זול במיוחד בהשוואה לתוכניות האחרות, אך זמן הפרסומות יהיה סביר בסך הכל

נטפליקס. רויטרס
נטפליקס/רויטרס

אחרי שנים שבהן התנגדה למהלך והצהירה שזה לא יקרה, נטפליקס הפתיעה את שוק התקשורת העולמי לפני כשלושה חודשים, כשחשפה לראשונה כוונה להציג סוג מינוי חדש, הכולל פרסומות. וכמו שזה נראה כרגע, זה צפוי לקרות מהר מהצפוי. לפי דיווח שפורסם אתמול (שבת) בסוכנות הידיעות בלומברג, בחברה כבר בוחנים את תעריף התוכנית החדשה.

לפי הפרסום, המינוי המוזל יושק במחיר של בין 7 ל-9 דולר בחודש. לצורך השוואה, התוכנית הזולה ביותר בארה"ב מוצעת במחיר של 9.99 דולר, ותומכת בצפייה באיכות 480p (פחות מ-HD). עוד מציעה נטפליקס תוכנית ב-15.49 דולר התומכת בצפייה ב-Full HD, בעוד שהמינוי היקר ביותר בעלות חודשית של 19.99 דולר מספק איכות שידור ב-4K.

בינתיים, נטפליקס שומרת על הקלפים קרוב לחזה והיא לא חושפת פרטים רבים על המינוי המבוסס פרסומות. עם זאת, על פי הערכות החברה מתכננת למכור בסך הכל כארבע דקות של פרסומות בשעה - זמן קצר באופן משמעותי מהפרסומות בשידורי הטלוויזיה. כמו כן, החברה לא תאפשר לדלג על הפרסומות אך כן תדאג למקד את הפרסומים כך שלא יחזרו על עצמם.

נטפליקס. ShutterStock
לפי הפרסום, המינוי המוזל יושק במחיר של בין 7 ל-9 דולר בחודש/ShutterStock

לפי דיווח אחר שפורסם לאחרונה בסוכנות הידיעות בלומברג, שכבת המינוי המוזל לא תכלול את פיצ'ר הורדת הסרטים והסדרות לצפייה כאשר אין חיבור זמין לרשת.

מנכ"ל נטפליקס, טד סרנדוס, התייחס לפני כחודשיים לדיווחים בנושא ואמר "השארנו פלח גדול של לקוחות מחוץ לשוק שלנו וזה אנשים שאומרים: 'היי, נטפליקס יקר לי מדי ולא אכפת לי לקבל פרסומות אם אשלם פחות'".

בין מתחרותיה הבולטות של נטפליקס בארצות הברית, כמו HBO Max ו-hulu, נטפליקס היא היחידה שלא מציעה מסלול מוזל המכיל פרסומות. HBO Max למשל מציעה מנוי ב-10 דולר לחודש הכולל פרסומות, לעומת 15 דולר ללא פרסומות, וכך גם hulu שפועלת במבנה דומה.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully