וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשבון נפרץ או נחסם? אחרי 18 שנה - מטא תאפשר לכם לדבר עם נציג אנושי

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 19:13

מאז היווסדה ב-2004, ענקית הטכנולוגיה לא איפשרה למשתמשים לדבר עם נציג אנושי, והסתפקה בהפניה ל-"מרכז העזרה". כעת, לפי דיווח חדש, בחברה מקימים מחלקת שירות חדשה. ובאילו נושאים היא תטפל?

מטא. ShutterStock
מטא/ShutterStock

אנשים אמיתיים מאחורי הפיקסלים: מטא (פייסבוק) עובדת אחרת, ועל אף שהיא משרתת כמעט 3 מיליארד משתמשים בכל יום - היא לא מפעילה שירות לקוחות אנושי במקרה של חסימה או פריצה לחשבון. במקום זאת, משתמשים נאלצים להסתפק ב-"מרכז העזרה", שמסייע בטיפים ותשובות לשאלות כלליות, או אפשרות לשלוח תלונה מקוונת - שברוב המוחלט של המקרים לא מקבלת מענה.

כעת, לפי דיווח בסוכנות הידיעות בלומברג, לראשונה מאז היווסדה ב-2004 ענקית הטכנולוגיה מקימה מחלקת שירות לקוחות אנושית שישרת את משתמשי פייסבוק ואינסטגרם. לפי הפרסום, מדובר בתהליך שנמצא בשלבים ראשוניים, וטרם ידוע מתי יתחיל לפעול באופן רשמי או כיצד יטפל בפניות של משתמשים.

לפי הדיווח בבלומברג, בחברה החליטו להקים את המחלקה החדשה בעקבות משוב של מועצת הפיקוח של מטא (פייסבוק) - גוף בלתי תלוי שדן בהסרות תוכן של פייסבוק, והחל לפעול באוקטובר 2020 - שהראה כי התקבלו כמעט מיליון פניות של משתמשים בנושאים שונים.

בשלב זה לא ברור מה בעצם תעשה חטיבת שירות הלקוחות של מטא. בשנה שעברה, החברה החלה בפיילוט שבו אפשרה למספר מצומצם של משתמשים דוברי אנגלית לדבר עם נציג אנושי בצ'אט, והתאגו כי "זו הפעם הראשונה שפייסבוק מציעה עזרה אנושית לאנשים שננעלו מחוץ לחשבונות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully