וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשחנות הבגדים באה אליכם הביתה: כדאי שתכירו את האפליקציה הזאת

אפליקציית Ole מאפשרת משלוח באזור תל אביב וגוש דן ממגוון חנויות פרימיום בתוך 50 דקות, הכוללת שלל בגדים למדידה. מדדתם ואהבתם? תשלמו. לא אהבתם? תחזירו לידי השליח. בקרוב גם בניו יורק?

שליח מביא משלוח. ShutterStock
הנעליים לא התאימו? יש מי שיעזור לכם להחזיר/ShutterStock

קניות אונליין, במיוחד של מוצרי אופנה, הפכו מאוד פופולאריות בעשורים האחרונים, אבל כולם מכירים את הרגע המאכזב, שבו מוצר שהזמנתם הגיע והוא גדול מדי, קטן מדי או פשוט לא מתאים לכם. ואז צריך להחזיר, אבל למי יש כוח להחזיר, שלא לדבר על כך שההחזרה מלווה בעלות כספית?

הכירו את Ole, אפליקציה חדשה המציעה משלוחים ממגוון חנויות אופנת פרימיום. המשלוח, על פי האפליקציה, מגיע תוך 50 דקות (בתוך תל אביב) עם אפשרות למדידה בבית והחזרה לשליח בעת קבלת המשלוח. בדרך זאת הלקוח משלם רק לאחר שהחליט אילו פריטים להשאיר ברשותו.

חברת Ole, הפועלת כבר שנה בכל גוש דן, מכילה מגוון רחב של סגנונות וחנויות, החל מבוטיקים של מעצבים מקומיים מובילים כדוגמת Tres ,Toledano , Sabina Musayev ועד לרשתות כמו אתא, סאקס בורדרליין ועוד. בנוסף, ניתן לרכוש באפליקציה מותגים בינלאומיים מובילים, כדוגמת, Birkenstock, Celine, Balenciaga, Comme de Garcons, Levis, Ugg.

אפליקציית אולה. יחצ,
אתם מזמינים, השליט אצלכם בבית/יחצ

המשלוח מאפליקציית Ole מגיע לבית הלקוח תוך 50 דקות כשמדובר בהזמנות בתוך תל אביב, ומגיע במהלך היום בו בוצעה ההזמנה, לכל ערי גוש דן. השירות מאפשר להזמין ממספר חנויות במקביל, למדוד את הפריטים בזמן שהשליח ממתין להחלטה האם הלקוח מעוניין להחזיר פריטים, והחיוב מתבצע רק על הפריטים שהלקוח בחר לשמור בסיום. בכך Ole נותנת מענה לאחת הבעיות הגדולות ביותר בקניות אופנה אונליין - סוגיית ההתאמה והחזרת הפריטים (שבמקרה הטוב דורשת מהלקוח תיאום איסוף מול שליח, או החזרה פיזית לחנות) וקבלת החזר כספי לאחר ההחזרה. האפליקציה, לה עשרות אלפי משתמשים קבועים, מתחברת ישירות למלאי של החנות ומתעדכנת בזמן אמת במוצרים, מחירים ומבצעים, ובכך מביאה את חווית החנות אל הלקוח בכל מקום בו הוא נמצא.

המודל האופרטיבי החדשני משפר את יעלות ניהול המלאי ובכך משפר את העלות האופרטיבית של המותגים ע"י החזרה ישירות לחנות, קיצור זמן ההחזרה וחסכון בעבודה אופרטיבית של מרכזים לוגיסטי. חשיבות גדולה של ייעול זה היא בחסכון משמעותי בזיהום אוויר ומאפשרת החזרות והחלפות בקלות מבלי לייצר מלאי מבוזבז ולוגיסטיקה מזהמת.

מנכ"ל ומייסד שותף Ole, אלון הנדלמן: "אנחנו גאים לבנות ולהביא לשוק שירות חדשני וחווית קנייה איכותית שלא קיימת היום. השירות של אולה הוא פתרון אידיאלי לבעיה הענקית של החזרות והחלפות הקיימת בעת ביצוע הזמנות אונליין, שכן בקניית בגדים אונליין לא מדובר רק בלקבל את המוצר מהר, אלא לקבל את המידה, הצבע והלוק שאנחנו רוצים. לצד המשלוח המהיר, מקבל הלקוח אפשרות להחזיר את הפריטים באופן מידי ובחינם, מבלי שיחויב עבורם. לאור הביקושים וההצלחה באזור גוש דן, אנו בימים אלו מרחיבים את השירות לניו יורק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully