וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג הולכת על ירוק ומשתפת פעולה עם טיקטוק

עודכן לאחרונה: 3.9.2022 / 10:30

בהכרזות שלה בתערוכת האלקטרוניקה הגדולה בברלין 2022 IFA, הכריזה סמסונג על כמה מהלכים לשיפור איכות הסביבה והציגה סרטון טיזר לשיתוף פעולה חדש עם טיקטוק. כל הפרטים

סמסונג. GettyImages
סמסונג/GettyImages

חברת סמסונג ערכה היום (חמישי) אירוע הכרזות רב משתתפים בתערוכת האלקטרוניקה הגדולה IFA בברלין. סמסונג הכריזה על שני מהלכים חשובים ומסקרנים: אחד, מהלך גלובלי לטובת איכות הסביבה, והשני שיתוף פעולה מסקרן ומסתורי עם טיקטוק.

בתחום איכות הסביבה, סמסונג מתאימה את כל הפלטפורמות והמכשירים הביתיים שלה להקטנה של צריכת אנרגיה, באמצעות פלטפורמת SmartThings החכמה שכעת מתרחבת אף יותר, ותשתף את היכולות להקטנת צריכת הזרם עם פלטפורמות אחרות. בנוסף, בתחום מכונות הכביסה, סמסונג משכללת את יכולות ה-EcoBubble, הכביסה באמצעות בועות קצף שלה, כדי לאפשר כביסה יעילה בטמפרטורות נמוכות יותר, ולהקטין משמעותית את צריכת האנרגיה.

מהלך נוסף, חמוד מאוד בעניין איכות הסביבה, הוא הכרזה על שלטים רחוקים הנטענים סולארית, כדי להקטין צריכה של מיליוני סוללות ברחבי העולם. השלטים הסולאריים שיטענו מאור החדר או אור השמש, לא יזדקקו לסוללות אלקליין רגילות וכך גם תקטן כמות הפסולת הרעילה באדמה.

האלגוריתם ששיגע את העולם. טיקטוק. Unsplash
שיתוף פעולה מסקרן ומסתורי עם טיקטוק/Unsplash

שיתוף הפעולה הנוסף שהוכרז בתחום איכות הסביבה הוא עם חברת הביגוד פטגוניה, כאשר הרעיון הוא להקטין את כמות המיקרו פלסטיק שנשטף בכביסות ובסופו של דבר מזהם את הימים והאוקיינוסים שלנו. כידוע, מיקרו פלסטיק הפכה להיות בעיית איכות סביבה משמעותית וסמסונג מנסים להילחם בכך, לפחות בקטנה.

שני שיתופי פעולה מסקרנים אחרים הם דווקא בתחום המדיה: האחד, הוא שיתוף פעולה עם אמזון פריים ועם הפקת הענק שלהם לפי טולקין, "טבעות העוצמה", שעולה בבכורה בשירות מחר. בחשבון היוטיוב של סמסונג יש כבר קטע לצפיה ב-8K כאשר הכוונה היא שהמכשיר הכי טוב לצפות עליו בסדרה, הוא כמובן, הטלוויזיות של סמסונג...

ולבסוף, החברה באירוע טיזר ממש קטן אבל מעניין - שיתוף פעולה שלה עם ענקית סרטוני הווידאו הסינית טיקטוק, במשהו שנוגע ליוצרים בפלפטפורמה ובחוויה חדשה לצריכת מוזיקה. מעבר לכך סמסונג לא פירטו באירוע, אבל זה נשמע בהחלט מסקרן.

גילוי נאות: הכותב הוא אורח חברת סמסונג בברלין

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully