וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר תאפשר לכם לערוך ציוצים, בינתיים בתשלום

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 23:22

אחרי המתנה ארוכה זה סוף סוף קורה: הרשת החברתית הודיעה כי היא בוחנת את האפשרות לערוך ציוצים - תחילה למנויים משלמים בלבד. "אנו מקווים להפוך את הציוץ לקל ונגיש יותר, ולאפשר לאנשים יותר בחירה ושליטה באופן בו הם מתבטאים"

טוויטר. רויטרס
טוויטר/רויטרס

אחרי 16 שנה זה קורה: טוויטר הודיעה היום (חמישי) כי החלה לבחון באופן פנימי כפתור עריכה (Edit Tweet), שמאפשר למשתמשי הרשת החברתית לתקן ציוצים גם לאחר שפורסמו. "באמצעות הבדיקה, אנו מקווים להבין במהירות כיצד נעשה שימוש בפיצ'ר החדש, וכיצד הוא משפיע על הדרך בה אנשים קוראים וכותבים ציוצים", נכתב בהודעה הרשמית של טוויטר.

בבדיקה הנוכחית, יהיה ניתן לערוך ציוצים מספר פעמים ב-30 הדקות שלאחר פרסומם. ציוצים ערוכים יופיעו עם סמליל, חותמת זמן ותווית, כך שיהיה ברור לקוראים שהציוץ המקורי שונה. הקשה על התווית תעביר את הקוראים להיסטוריית העריכות, הכוללת גרסאות קודמות של הציוץ לצורך הקשר.

"עם Edit Tweet, אנו מקווים להפוך את הציוץ לקל ונגיש יותר, ולאפשר לאנשים יותר בחירה ושליטה באופן בו הם מתבטאים ובדרך בה הם תורמים לשיחות הרבות בטוויטר", הוסיפו ברשת החברתית, וציינו כי תחילה הפיצ'ר נבדק עם קבוצה קטנה, על מנת לזהות ולפתור בעיות פוטנציאליות לפני שהאפשרות תהיה פתוחה לכולם.

בהמשך, אחרי סיום תקופת המבחן הפנימי, יושק כפתור העריכה למנויי הפרימיום של הרשת החברתית - Twitter Blue (טוויטר בלו) - שמשלמים בכל חודש 4.99 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully