וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו ממטען: היצרנית הרביעית בגודלה בעולם הולכת בעקבות אפל וסמסונג

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 10:25

יצרנית הסלולר הרביעית בגודלה בעולם מצטרפת ליוזמה של המתחרות, ותסיר החל מהשנה הבאה המטען מהאריזה. זקוקים למטען עם המכשיר בכל זאת? תשלמו

OPPO. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מצטרפת לטרנד. OPPO/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

היצרניות לעגו בתחילת הדרך להחלטה של אפל להפסיק לצרף מטען עם האייפונים החדשים, אבל כמו תמיד - כל ענקית הטכנולוגיה מתיישרות לפי הטרנד: האחרונה להכריז באופן רשמי על הסרת המטען מהאריזה היא היצרנית הסינית הרביעית בגודלה בעולם, OPPO, שכזכור נמכרת גם בישראל בייבוא רשמי של רונלייט.

במהלך אירוע השקה של סדרת ה-Reno8 באירופה, הודיע בילי ג'אנג, סמנכ"ל המכירות של OPPO, כי החל המשנה הבאה גם כן תפסיק לספק ב-"מספר מוצרים". עם זאת, הסמנכ"ל לא ציין אילו מכשירים יקבלו את האריזה המצומצמת, כך שלא ניתן לדעת אם גם מכשירי הדגל יהיו למעגל האספקה.

"לא כל כך קל לצרכנים להשיג מטעני SuperVOOC [מטענים מהירים], אז אנחנו צריכים לשמור אותם בקופסה", אמר בילי ג'אנג, והוסיף: "עם זאת, בזמן שאנחנו מרחיבים את הפעילות העסקית שלנו, אנחנו רוצים להוציא את המטענים מהקופסה ולספק אותם בחנות כדי שהמשתמשים שלנו יוכלו לקנות את המטענים ולהמשיך להשתמש בהם גם כשהם משדרגים את המכשירים שלהם".

מטען USB-C. ShutterStock
מטען USB-C/ShutterStock

כאמור, OPPO לא לבד. יצרניות רבות כבר הסירו את המטען מתכולת הקופסאות של הסמארטפונים שלהן, אך אלו ברובן עדיין סיפקו עד כה מטען סטנדרטי, כך שמשתמשים יכולים לעשות שימוש במגוון רחב של מטענים בשוק - גם אם הם אינם מקוריים. כמו כן, אפל וסמסונג לא שמות דגש משמעותי על מהירויות טעינה גבוהות ולכן ניתן להשתמש במטען מכל סוג - כמה דורות אחורה.

  • עוד באותו נושא:
  • oppo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully