וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי ברשת: עוד לפי ההכרזה - סמסונג לועגת לאייפון החדש

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 0:51

"הראשים יסתובבו, רק לא לכיוון שלכם": ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית לועגת למכשירי הדגל החדשים של אפל - עוד לפני שהוכרזו. צפו בסרטון

אייפון וגלקסי. ShutterStock
ה-Galaxy S22 Ultra ליד האייפון 13 פרו/ShutterStock

אירוע ההכרזה של אפל יתקיים רק ביום רביעי הקרוב, 7 בספטמבר, אך סמסונג לא מחכה וכבר יוצאת עם פרסומת חדשה שלוגעת לסדרת האייפון 14 ומתקדמת, כך לדבריה, ב"חוסר החדשנות".

המאמץ השיווקי של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית שם דגש על יכולות הצילום של מכשיר הדגל שלה - Galaxy S22 Ultra, שכולל מצלמת 108 מגה-פיקסל וזום אופטי עד פי 10. בנוסף, החברה מקדמת גם את ה-Galaxy Z Flip 4, הסמארטפון המתקפל שלה, תחת המסר "הראשים יסתובבו, רק לא לכיוון שלכם".

הפרסומת המדוברת של סמסונג

וזה לא הכל, לאורך הסרטון סמסונג עושה שימוש באריזה גרפית בהשראת החלל החיצון - בדומה להזמנה לאירוע ששחררה אפל לפני מספר ימים. סמסונג מבקרת את אפל באופן קבוע לקראת אירוע הכרזה. אחד הקמפיינים היותר אייקונים של החברה הגיע ב-2017, כאשר לעגה בפוסט שפרמסה בעמוד הפייסבוק שלה, לכך שאפל לא מציעה שנאי טעינה ואוזניות למכשיריה ישירות באריזה.

באופן לא מפתיע, סמסונג הלכה בעקבות המתחרה הגדולה - והסירה כל זכר לפרסומים ברשתות החברתיות משום שהחליטה ליישר קו ולהסיר גם כן את המטען והאוזניות מהאריזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully