וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בהיסטוריה: נתח השוק של אייפון בארה"ב עוקף את אנדרואיד

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 11:06

עפ"י נתונים של Counterpoint Research, נתח השוק של אפל בארה"ב, חצה את רף ה-50 אחוזים - לראשונה אי פעם. "במהלך ארבע השנים האחרונות הזרימה הייתה מאנדרואיד ל-iOS באופן עקבי", נכתב בדו"ח

אפל. ShutterStock
אפל/ShutterStock

ללא סדרת האייפון 14, ורגע לפני אירוע ההכרזה: לראשונה אי פעם נתח השוק של אייפון (iOS) בארה"ב עקף את אנדרואיד של גוגל והגיע ליותר מ-50% ברבעון האחרון - כך לפי דו"ח חדש של חברת המחקר קאונטרפוינט (Counterpoint Research).

במדידת נתח השוק הכולל של אייפון בארה"ב, קאונטרפוינט מסתכלת לא רק על מכירות, אלא על המספר הכולל של משתמשי סמארטפונים פעילים (Active installed base). עוד מדו"ח נפרד כי אפל גם שולטת במכירות מכשירי פרימיום ברחבי העולם, ומהווה 78 אחוזים מהפלח של סמארטפונים במחיר של 1,000 דולרים צפונה.

"מערכות הפעלה הן כמו דתות - אף פעם אין שינויים משמעותיים. אבל במהלך ארבע השנים האחרונות הזרימה הייתה מאנדרואיד ל-iOS באופן עקבי", אמר מנהל המחקר של קאונטרפוינט, ג'ף פילדהאק. "זוהי אבן דרך גדולה שיכולה לחזור על עצמה במדינות אמידות אחרות ברחבי העולם".

אנדרואיד ואייפון. ShutterStock
"אבן דרך גדולה שיכולה לחזור על עצמה במדינות אמידות אחרות ברחבי העולם"/ShutterStock

עוד נכתב כי "כל מי שקונה אייפון בין אם זה יד שנייה, יד שלישית או יד רביעית כנראה יכניס לאפל קצת כסף ברכישת אפליקציות - תשלום עבור iCloud, שימוש ב-Apple Music או עסקאות ב-Apple Pay. וזה מודל שאף אחד אחר, באמת, לא הצליח לשחזר".

בסך הכל, כ-150 מכשירים המשתמשים במערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, בראשות סמסונג ולנובו, תפסו שאר נתח השוק. למעשה מדובר בשיא היסטורי עבור אפל - לראשונה מאז השיקה את האייפון בשנת 2007.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully