וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסך טלוויזיה מתכופף ומקרר מחליף צבעים: הפיתוחים החדשים של LG

לראשונה מאז 2019 חזרה LG לתערוכת האלקטרוניקה הגדולה בברלין 2022 IFA, שם הציגה את מסך הטלוויזיה הגדול בעולם, מטהר אוויר ואפילו פתרון חדשני לאחסון

ה-Shoe Styler ו-Shoe Case של LG. יח"צ,
ה-Shoe Styler ו-Shoe Case של LG/יח"צ

לראשונה מאז 2019, חברת LG שבה לתערוכת האלקטרוניקה הגדולה בברלין, 2022 IFA, שם הציגה שלל פיתוחים חדשניים תחת הכותרת Life, Reimagined.

במהלך התערוכה הציגה החברה את טלוויזיית ה-OLED evo Gallery Edition בת 97 אינטש, שהיא טלוויזיית ה-OLED הגדולה בעולם. בנוסף הציגו ב-LG טלוויזיה שניתנת לכיפוף, מקרר מחליף צבעים ועוד שלל פיתוחים חדשניים, לרבות פתרון האחסון והטיפול בנעליים של LG, ה-Shoe Styler ו-Shoe Case, דגמי מכונת כביסה ומייבשים המשלבים בינה מלאכותית ומטהר האוויר הדמוי שולחני -Aero Furniture המטשטש את הקו בין רהיטים למכשירי טיהור אוויר בעלי ביצועים גבוהים.

LG OLED Flex_Above View. יח"צ,
LG OLED Flex_Above View/יח"צ

לראשונה בעולם: טלוויזיית 42'' OLED שניתנת לכיפוף ולוקחת את חווית הגיימינג לשלב הבא

בתערוכה הציגה LG את LG OLED Flex (דגם LX3), מסך OLED 42'' הראשון בעולם שניתן לכיפוף. LG OLED Flex מושלם לגיימינג, ומספק הנאה משידורי טלוויזיה תוך שהוא פותח עידן חדש לגמרי של התאמה אישית של המסך: ניתן לעבור מתצוגה שטוחה לחלוטין לתצוגת מסך קעור (R900)1, תוך בחירת עקמומיות הקשת האידיאלית מתוך 20 רמות שונות. המסך בגודל 42'' הניתן לכיפוף אינו דומה לשום דבר אחר בשוק: משתמשים יכולים להתאים במהירות את העקמומיות של ה-LX3 לאחת משני מצבים מראש באמצעות הכפתור הייעודי בשלט הרחוק, או לשנות ידנית את מידת העקמומיות במרווחים של חמישה אחוזים על פני 20 רמות שונות. בנוסף, ניתן להטות את המסך קדימה או אחורה, בשיעורים של עד 10 מעלות או 5 מעלות בהתאמה. המעמד מתכוונן לגובה, ומאפשר תנועה של למעלה או למטה של 140 מילימטרים, לישיבה זקופה או הישענות לאחור. LG Flex

הטלוויזיה הגדולה בעולם, מקרר מחליף צבעים ומכונת כביסה ומייבש במכשיר אחד

LG תשיק בקרוב את טלוויזיית ה-OLED הגדולה בעולם, טלוויזיית LG OLED evo Gallery Edition, דגם G2 97'', שתהיה זמינה בקרוב לרכישה. החברה אף הציגה את MoodUP, המקרר החדש שלה, שמחופה לוחות LED בצבעים ניתנים לשינוי - ומספק גמישות עיצוב פנים ודרך חדשה ליצור מטבח מסוגנן ומשולב.

בתערוכה נחשף גם ה-WashTower™ Compact החדש - מכונת כביסה ומכונת ייבוש כביסה במכשיר כפול אחד - בניהול משותף ובעזרת כלי AI. המערכת החסכונית בדרישות המקום שלה מהווה פתרון כביסה אידיאלי למשק בית שבו אדם אחד או שניים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מטהר האוויר של LG. יח"צ,
מטהר האוויר של LG/יח"צ
LG UltraGear OLED Gaming Monitor. יח"צ,
LG UltraGear OLED Gaming Monitor/יח"צ

פיתוחים נוספים שהציגה LG בברלין:

  • שני מסכי מחשב חדשים, כולל את 45GR95QE, מוניטור OLED גיימינג קעור עם קצב ריענון של 240HZ וזמן תגובה של 0.1 מילי-שניה.
  • מקרר חדש מודע לסביבה ובעל מקפיא תחתון, המשלב שיא יעילות אנרגטית וטכנולוגיות לשיפור טריות המזון.
  • מטהר אוויר דמוי שולחן עם טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב בהתאמה אישית.
  • מערכת ביתית חדשה לטיפול ואחסון נעליים.
  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully