וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fiverr מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת Shutterstock

במסגרת שיתוף הפעולה ישולבו נכסים המורשים לשימוש של Shutterstock המורשים לשימוש בפלטפורמה של Fiverr, ויאפשרו לחברה להמשיך ולספק מגוון רחב של כלים ומשאבים

שיתוף פעולה עם פייבר ושאטרסטוק. יחצ,
שיתוף הפעולה בין פייבר לשאטרסטוק/יחצ

Fiverr מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת Shutterstock, בעלת המאגר הגדול בעולם של תמונות, וידאו, ומוזיקה המיועדים להורדה לשימוש מסחרי. במסגרת שיתוף הפעולה ישולבו נכסים המורשים לשימוש של Shutterstock המורשים לשימוש בפלטפורמה של Fiverr, ויאפשרו לחברה להמשיך ולספק מגוון רחב של כלים ומשאבים, כדי להעצים את קהילת הטאלנטים שלה ולסייע להם לעשות את עבודתם בדרך הטובה ביותר. מיליוני תמונות, סרטונים ונכסי מוזיקה בעלי רישיון מסחרי יהיו זמינים כעת ללקוחות ולפרילנסרים של Fiverr.

על ידי מתן גישה למלאי הנכסים היצירתיים של Shutterstock, שישמשו לפרויקטים במגוון רחב של קטגוריות, כגון פרויקטים יצירתיים לשירותים טכנולוגיים ועוד - Fiverr עושה צעד נוסף כדי להרחיב את המשאבים הזמינים לפרילנסרים שמבצעים עבודה דרך הפלטפורמה. מיליוני העסקים המסתמכים על עבודתם של הפרילנסרים של Fiverr עבור החומרים השיווקיים והיצירתיים שלהם, יקבלו כעת ביטחון הנוסף, שהתוכן הזמין להם דרך Shutterstock כבר מורשה ומאושר לצרכיהם המסחריים.

התוכן האיכותי של Shutterstock יהיה זמין עתה כחלק בלתי נפרד מההצעות של פרילנסרים לשירותים דיגיטליים. כאשר הפרילנסר יעביר ללקוח עבודה המכילה נכסים אלו, הלקוח יקבל אישור כי המדיה בה נעשה שימוש מורשית לשימוש מסחרי.

יואב הורנונג, מנהל תחום השירותים הקריאטיביים ב-Fiverr: "נכסים איכותיים בעלי רישיון הם חיוניים עבור שירותים רבים המוצעים ב- Fiverr. פרילנסרים רבים באתר מציעים נכסים אלה כחלק מהחבילות שלהם - בין אם הם מתמקדים בעיצוב, הפקת וידאו,, פיתוח אתרים, תוכן חברתי ועוד. מיליוני העסקים המסתמכים על פרילנסרים של Fiverr עבור החומרים השיווקיים והיצירתיים שלהם, יקבלו כעת את הביטחון הנוסף שהתוכן הזמין דרך Shutterstock כבר מורשה כראוי לשימושם בכל לצרכיהם המסחריים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully