וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד המפתיע הבא של עומר אדם: מופע וירטואלי בעזרת דמות דיגיטלית

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 10:43

הזמר המצליח עובד על הפרויקט עם חברת הבינלאומית שכבר עובדת על פרויקטים בעולם המטאוורס לאומנים גדולים. הפרויקט כולל בשלב ראשון שני שירים, ובשלב מאוחר יותר - קונצרט מלא

פרויקט המטאוורס של עומר אדם/יחצ

אחרי שרכש קוף מקולקציית קופי ה-NFT של הקופים היוקרתית ויצר פרויקט NFT להקמת מועדון חברים, עומר אדם מרחיב את פעילות הדיגיטל שלו: הזמר עובד בימים אלה על פרויקט מטאוורס ראשון מסוגו בישראל, שכולל דמות אווטאר משלו והופעת מטאוורס, בשיתוף עם הסטארטאפ הצרפתי Stage11.

לרגל הפרויקט, אדם שהה לאחרונה בסטודיו מיוחד בצרפת שהוא מהבודדים בעולם המצוידים בטכנולוגיית מטאוורס מתפתחת, כדי להתחיל את הפרויקט ואת סשן הצילומים לצורך בניית דמות האווטאר שלו שעלותה מוערכת בעשרות אלפי אירו. הפרויקט שיתנהל בשלבים יכלול לקראת דצמבר הקרוב, בתור התחלה שני שירים ויותר מאוחר, כך לפי התוכנית, יהפוך לקונצרט מלא. ההערכות הן שהפרויקט יכלול מאפיין שייחודי לשוק הישראלי ולקהל המעריצים של אדם בישראל.

Stage11, שהפכה תוך זמן קצר למובילה בחיבור בין אומנים, בעיקר מוזיקאים, לעולמות המטאוורס בפרט והדיגיטל בכלל, נמצאת כבר בשלבי הפקה מתקדמים של פרויקטים בעולם המטאוורס לאומנים מובילים דוגמת הראפר סנופ דוג, ה-DJ דייוויד גואטה, המפיק וה-DJ מרטין גריקס, ואפילו בית הספר לאופנה המוביל שבפריז, צרפת (fashion house Institute François de la Mode). פרויקט המטאוורס הראשון של החברה צפוי לצאת לאור השנה.

עומר אדם. stage11,
פרויקט המטאוורס של עומר אדם. כך זה נראה מאחורי הקלעים/stage11

בשונה מקליפ אנימציה רגיל שצופים בו דרך המסך, המוצר הדיגיטלי שעומר בונה עם חברת Stage 11 הוא חוויה טוטאלית. ניתן לצפות בה גם במחשב אך מומלץ יותר להנות מהיצירה דרך משקפת VR שמעניקה אפשרות לחוות את האירוע בצורה יותר שלמה ומוטמעת, יחד עם עוד אנשים, ולקיים אינטראקציה עם האמן עצמו. לדוגמה, יכול להיות מצב בהופעה וירטואלית כזו אדם זורק את המיקרופון שלו לקהל ומי שתופס את זה בעצם מקבל סוג של NFT שמגיע אליו לארנק והוא נכס דיגיטלי הניתן להחלפה ולאיסוף.

מטאוורס היא סביבה וירטואלית הבנויה מכמה מרחבים תלת ממדיים משותפים שמתגבשים לכדי יקום וירטואלי כולל. המונח מטאוורס (metaverse) בנוי מצד המילים "מטא" ו"יוניברס". מטאוורס נחשב כאבולוציה הבאה של האינטרנט ובה ניתן יהיה לעשות כמעט כל דבר שעולה בדמיון, החל ממפגשים חברתיים באמצעות הולוגרמות, בילויים משותפים בקונצרט וכדומה ואפילו דברים בסיסיים כמו לעבוד וללמוד. מטאוורס נועדה למעשה לשדרג את החוויה החברתית המקוונת של ההווה, שלעיתים תורחב לתלת ממד ולעיתים תוקרן לתוך העולם הפיזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully