וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק בזירה אחת?

בשיתוף BAMA

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 14:54

זהו סיפור על צוות פיתוח ישראלי שהשכין שלום בין ענקיות הסושיאל של המערב והמזרח. בדקנו, הופתענו ובעיקר מצאנו 5 סיבות למה כן

מיני אתר "במה". יח"צ,
ב-BAMA, כל הפלטפורמות, הרשתות החברתיות והמידע מרוכזים במקום אחד/יח"צ

עד לפני שנים לא רבות, הקמת אתר הייתה עניין מורכב ויקר למדי, בטח עבור בעלי עסקים. כדי להקים אתר מאפס, בעלי עסקים היו נדרשים לשלם עשרות אלפי שקלים על בניית האתר, אחסון, קידום ועוד. אלא שבעקבות העלויות הגבוהות רבים מהם החלו לחפש אחר אלטרנטיבות בשוק. כניסתן של מערכת ניהול התוכן וויקס ו-וורדפרס המאפשרות להקים אתרים פשוטים בצורה נוחה יחסית אמנם שינו במעט את התמונה, אך החסרונות הרבים שלהם הותירו בעלי עסקים רבים ללא מענה.

BAMA הינה פיתוח ישראלי המרכז לתוכו את כל זירות הרשת החברתית שלכם למקום אחד. טובים באינסטגרם אבל בפייסבוק פחות? יש לכם יוטיוב מאוד פעיל אך בטיק טוק לא ממש הולך לכם? BAMA מרכזת לפיד (עמוד) אחד את כל הפעילות שלכם ומציגה אותו במקום אחד, זאת לצד שם העסק שלכם שנסרק בגוגל בצורה טובה יותר היות והוא חלק מזירה פעילה מאוד, כמה פעילה? מצוות BAMA נמסר כי הם כבר עומלים על אינדקס פנימי שיידע בקרוב לשייך בעלי מקצוע לקטגוריות באתר - לדוגמא, מספרה, מוסך, ספורט וכדומה.

אז עד כמה BAMA באמת חסכונית ומסייעת לבעלי עסקים ומה לגבי איסוף נתונים, בקרה בזמן אמת וקידום בגוגל? ריכזנו את 5 היתרונות הכי גדולים של הפלטפורמה החדשנית.

למידע נוסף על בית העסק לחצו על התמונה

אתר BAMA. יח"צ,
BAMA הוקמה מתוך רצון לסייע לבעלי עסקים להגביר את הנוכחות שלהם ברשת בצורה פשוטה/יח"צ

כל המידע והפלטפורמות תחת קורת גג אחת

מה הדבר הראשון שאתם עושים כשאתם מחפשים שירות מסוים ברשת? סביר להניח שאתם פונים לגוגל, מקלידים את שם העסק ונכנסים לאתר, דף הפייסבוק או עמוד האינסטגרם. ב-BAMA, כל הפלטפורמות, הרשתות החברתיות והמידע מרוכזים במקום אחד לנוחיותם של הלקוחות הפוטנציאליים, שלא צריכים לקפוץ מפלטפורמה אחת לשנייה.

באפס מאמץ

אחד היתרונות הגדולים של BAMA הוא המערכת החדשנית ששואבת באופן אוטומטי את כל המידע מהפלטפורמות שלכם ברחבי הרשת, אותם היא מרכזת במיני אתר בצורה יפה ומסודרת, נוחה וידידותית עד מאוד למשתמש. בכל פעם שתעלו פוסט בפייסבוק, באינסטגרם או בטיק טוק, המערכת תעלה את הפוסט גם במיני אתר, כך שלא תצטרכו לבצע עבודה כפולה.

למידע נוסף על בית העסק לחצו על התמונה

אתר BAMA. יח"צ,
פלטפורמת BAMA מצמצמת באופן משמעותי את העלויות של הקמת האתר ותפעולו השוטף/יח"צ

חיסכון משמעותי בכסף ובזמן

בניית אתר הוא עסק מורכב, שעלול להיגרר במשך חודשים ארוכים. העלויות גבוהות מאוד ויכולות להגיע לעשרות אלפי שקלים וכאילו שזה לא מספיק, בחלק גדול מהמקרים צצות בעיות בלתי צפויות לאורך הדרך, שמעכבות עוד יותר את ההקמה של האתר החדש. פלטפורמת BAMA מצמצמת באופן משמעותי את העלויות של הקמת האתר ותפעולו השוטף; מחיר חבילת הבסיס עומד על 495 ש"ח בלבד לשנה, כולל שימוש מלא בכל הפיצ'רים של המערכת, תמיכה טכנית מלאה ועוד.

קידום האתר בגוגל

אם אתם בעלי עסקים אתם כבר בוודאי יודעים שלא מספיק לבנות אתר ולהעלות אותו לרשת; קידומו בגוגל הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה וזו אחת הסיבות שבעלי עסקים רבים משלמים אלפי שקלים בחודש לצורך קידום האתר שלהם. אחד היתרונות הכי גדולים של BAMA הוא העובדה שהאתר מתעדכן מסביב לשעון ועל ידי כך למעשה מתקדם אורגנית בגוגל וכן נחשף לקהלי יעד נוספים.

מדידה ובקרה בזמן אמת

למשתמשים ב-BAMA אפשרות לבצע מעקב אחר נתוני האתר בזמן אמת, באמצעות חיבור לגוגל אנליטיקס ו-Remarketing. נתונים אלו יסייעו לכם לשפר את האתר מכל הבחינות - מתי נכון לפרסם ואיפה, כמה חשיפות קיבלתם ובאיזו שעה ועוד עשרות נתונים חשובים.

למידע נוסף על בית העסק לחצו על התמונה

אתר BAMA. יח"צ,
פלטפורמת BAMA יכולה לחסוך לכם לא מעט כאבי ראש ולא פחות חשוב, גם לא מעט כסף/יח"צ

הבמה שלכם ברשת

כפי שבוודאי כבר הבנתם, פלטפורמת BAMA יכולה לחסוך לכם לא מעט כאבי ראש ולא פחות חשוב, גם לא מעט כסף. מעתה ניתן לפרסם במקום אחד גם את כל פרטי העסק, גם פרסומים מהרשתות החברתיות וגם לרכז חוות דעת שכתבו עליכם הלקוחות, כך שכל המידע יהיה מונגש לקוראים בצורה הכי נוחה שיכולה להיות.

לפרטים נוספים>>

בשיתוף BAMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully