וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדאי לשדרג? בדקנו את האיירפודס פרו 2

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 13:53

סאונד משופר, חיי סוללה ארוכים ואיתור מרחוק באמצעות צליל: רגע לפני ההשקה בישראל, לקחנו את האוזניות האלחוטיות החדשות של אפל - וחזרנו עם כמה מסקנות. הסקירה המלאה

איירפודס פרו 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
איירפודס פרו 2/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

הנה נתון מטורף: על פי הערכות, ליין האיירפודס סיפק לאפל הכנסות של קרוב ל-12 מיליארד דולר בשנת 2021 - פי שניים מההכנסות השנתיות של ספוטיפיי ובערך פי 3 מההכנסות השנתיות של טוויטר. כלומר, למרות התחרות ההו-כה-גדולה בתחום, מוצר קטן כמו אוזניות אלחוטיות הצליח לעקוף שתי ענקיות טכנולוגיה עם מיליארדי משתמשים.

מאז 2019 דגם הפרימיום של האוזניות האלחוטיות של אפל, איירפודס פרו, לא זכו לשדרוג - הרבה בזכות העובדה שהן פשוט עובדות נפלא גם במרחק הזמן. בחודש שעבר, לצד סדרת האייפון 14, אפל הציגה את הדור הבא - איירפודס פרו 2 (כמובן). האם כדאי לשדרג? קיבלנו מרשת דינמיקה את האוזניות לסקירה מקיפה, וחזרנו עם כמה מסקנות.

AirPods Pro 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מאז 2019 דגם הפרימיום של האוזניות האלחוטיות של אפל, איירפודס פרו, לא זכו לשדרוג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עיצוב זהה עם שורה של שיפורים

למרות השמועות שטענו שאפל תוותר על ה"גבעולים" (הקצוות שבולטים מהאוזניים) ותלך על עיצוב בהשראת ה-Galaxy Buds Pro של סמסונג, המבנה המוכר של האוזניות נשמר, וזה דווקא מעולה. גם הפעם אנחנו מקבלים כפתור מגע ("חיישן הכוח" כפי שאפל מכנה אותו) בקצה הגבעול, שמאפשר להפעיל או לכבות את סינון הרעשים, וגם לנגן או להשהות שמע. בנוסף, אפל הוסיפה מתאם סיליקון נוסף בגודל XS.

את השינויים העיצוביים הבודדים אפשר למצוא במארז הטעינה - אפל הוסיפה את שבב האיתור U1 ורמקול זעיר בחלקו התחתון. שני אלה יעזרו לכם לאתר את האוזוניות במקרה של אובדן, בדיוק כמו עם תגית ה-AirTag (שנחטפה בשנה האחרונה מהמדפים בעקבות המשבר בענף התעופה). הצליל שמשמיע המארז של האיירפודס פרו 2, או יותר נכון הצפצוף, זהה לזה שפולטת תגית ה-AirTag.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
AirPods Pro 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
המבנה המוכר של האוזניות נשמר, וזה דווקא מעולה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בפועל, האיתור מאוד נוח ומדובר בשדרוג חכם ומתבקש. לא מוצאים את האיירפודס שלכם? באמצעות הפיצ'ר "חיפוש" באפליקציה Find My אפשר לנוע בסביבה ולראות באמצעות מד קליטה - חלשה או חזקה - עד כמה אתם קרובים לאוזניות. כך למשל, ככל שתתרחקו מהן יופיע הכיתוב "האות חלש". בנוסף, בעת החיבור הראשוני לאוזניות המארז משמיע צליל שקט על גבול החרישי שמסמן לכם שאתם מחוברים.

בצידו הימני של המארז נמצא שקע לקשירת רצועת נשיאה (טרנד מתחילת המיליניום שעושה קאמבק בדמות אביזרים נלווים שאפל מוכרת בנפרד). פרט נוסף שכדאי להכיר, ונשאר איתנו מהדור הראשון, הוא העמידות בפני מים וזיעה בתקן IPX4, גם לאוזניות עצמן וגם למארז הטעינה.

איירפודס פרו 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
רמקול זעיר בחלקו התחתון. איירפודס פרו 2/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סאונד סינון רעשים

כצפוי, מדובר בסאונד משובח. לגודל שלהן, ובלי להשוות כמובן לאוזניות סטודיו גדולות, כל דבר ששמעתי באיירפודס החדשות נשמע על גבול השלמות. הכל נשמע מאוזן, עמוק ועשיר בצלילים נהדרים ונעימים עם באסים טובים. לאלו מכם שאוהבים לשחק מעט עם הסאונד, ניתן להפעיל את פיצ'ר ה-Spatial Audio, שבו אתם סורקים את האוזן שלכם ומקבלים אפקט מותאם לאוזן. אישית, פחות מצאתי בזה שימוש והעדפתי את מצב ברירת המחדל.

אפל מבטיחה רמה חדשה של סינון רעשים פעיל הגבוה פי 2 מהדור הראשון, לצד מצב האזנה לסביבה, אשר ניתן להתאמה בהתאם לרעשי הרקע. ומה קורה בפועל? כאחד שמשתמש בדור הראשון של האיירפודס פרו כבר יותר משלוש שנים, קל מאוד להבחין בשיפור במנגנון ביטול הרעשים. הרגשתי ניתוק מוחלט מהסביבה, ובזמן האזנה למוזיקה לא הצלחתי לשמוע אפילו את ההקלדה שלי במחשב, ולא היה לי מושג מה מתרחש סביבי.

חידוש נוסף שכדאי להכיר, שאפל עושה אותו טוב (ומדויק) יותר מכל אוזניה שתמצאו בשוק, הוא היכולת לשלוט על עוצמת השמע בעזרת החלקה מעלה ומטה על חיישן הכוח של האוזניות (הקצוות הלבנים הבולטים). בעת ויסות הווליום מרגישים פידבק עדין של רטט.

רוצים להמשיך להשתדרג? הצטרפו עכשיו לחבילות הסלולר של וואלה! Mobile

AirPods Pro 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
כצפוי, מדובר בסאונד משובח/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

טעינה

אחרי שעדכנה את האיירפודס 3, שהושקו בנובמבר האחרון, לראשונה גם האיירפודס פרו מאמצות ה-MagSafe, טכנולוגיית טעינה אלחוטית המשולבת בהצמדה מגנטית חזקה. אם אתם בעלים של איירפודס מדגם ישן יותר, סביר שתכירו את משחק הניחושים שצריכים לעבור כאשר רוצים לטעון אותן בעזרת משטח טעינה אלחוטי.

הטכנולוגיה קיימת גם בדגמי האייפון 12, 13 ו-14, ומאפשרת לא רק טעינה, אלא גם חיבור קל ובטוח של מגוון אביזרים לגב המכשירים. המשמעות היא שאפשר פשוט אפשר להניח את מארז הטעינה על משטח תומך MagSafe, למשל זה של ה-Apple Watch, בלי לדאוג למיקום המדויק שלהן.

עוד תשמחו לשמוע שיש שדרוג בצד חיי הסוללה, ומעכשיו תקבלו 30 שעות האזנה בסך הכל, במקום 24 שעות בדור הקודם, עם 6 שעות שימוש באוזניות עצמן בין טעינה לטעינה. בפועל, זה עשוי להשתנות לפי השימושים, כך שקשה למדוד את חיי הסוללה באופן מדויק.

AirPods Pro 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מעכשיו תקבלו 30 שעות האזנה בסך הכל, במקום 24 שעות בדור הקודם/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בשורה התחתונה

לאיירפודס פרו 2 יש את הסאונד הטוב ביותר שתמצאו בקטגוריה, בטח שבמחיר כזה, ואם אתם משתמשי אייפון שמחפשים דרך להשיג סאונד יוצא מן הכלל, התממשקות מושלמת וקצת שקט - הן הבחירה הטובה ביותר עבורכם. מנגד, אם כבר רכשתם את הדור הראשון של האוזניות ואתם עושים בהן שימוש לעיתים רחוקות, לא בטוח שאתם צריכים למהר לשדרג. המחיר שלהן בייבוא רשמי של רשת דינמיקה הוא 1,099 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully