וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג רוכשת סטארטאפ ישראלי שפיתח מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 14:22

חברת הרמן (HARMAN), הנמצאת בבעלות ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, הודיעה על רכישת CAARESYS הישראלית המפתחת טכנולוגיית ניטור קצב לב ונשימה של נוסעים ברכב בזמן אמת

הרמן (HARMAN). ShutterStock
הרמן (HARMAN)/ShutterStock

חברת האוטומוטיב הרמן (HARMAN), חברה-בת בבעלות של סמסונג, מהפתחת ומוכרת מוצרים ופתרונות תוכנה לתעשיית הרכב, עבור חברות וצרכנים פרטיים בעולם, הודיעה היום (שלישי) על רכישת CAARESYS - חברת סטארטאפ ישראלית המפתחת מערכות ניטור נוסעים ברכב מבוססות רדאר שיכולות להציל חיים. על פי הערכות בשוק, מדובר בעסקה בשווי עשרות מיליוני שקלים.

CAARESYS, שנוסדה בשנת 2017, שיתפה פעולה בהצלחה עם יצרני רכב (OEM) מובילים בתעשיית הרכב העולמית ומספקת פתרון לניטור נוסעים במכונית, כולל חישת סימנים חיוניים (קצב לב ונשימה) וזיהוי וניטור נוסעים וילדים בתוך חלל הרכב (לדוגמה, הודעה על שכחת ילדים, או כלבים, באוטו).

למעשה, יותר מ-50 מיליון מכוניות על הכביש כיום מצוידות במערכות אודיו של הרמן ומערכות רכב מחוברות ושרותי התוכנה של הרמן מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל.

הפיתוח של CAARESYS. CAARESYS,
CAARESYS – חברת סטארטאפ ישראלית המפתחת מערכות ניטור נוסעים. הפיתוח של החברה/CAARESYS

הפתרון מבית CAARESYS יחזק את היצע הפתרונות לרכב של הרמן, תוך התבססות על פתרונות תא הנהג הדיגיטלי ועל המערכות המתקדמות תומכות הנהיגה (ADAS) של הרמן. היכולת לנטר ולקבל סימני חיים של הנהג והנוסעים, מבוססת על הטכנולוגיה של CAARESYS - כולל קבלת תובנות בזמן אמת תאפשר להרמן להציע רמות חדשות של בטיחות, נוחות ורווחה ברכב בקו המוצרים ההולך וגדל שלה.

הטכנולוגיה של CAARESYS משתמשת ביכולות זיהוי "גודל" הנוסע וסימנים חיוניים כדי לזהות את מיקומו ומצבו הבריאותי של כל נוסע ברכב. מערכת החישה אינה פולשנית ומבוססת על רדאר (RF) זעיר שניתן לשלב בכל מקום במכונית. באמצעות אלגוריתם עיבוד אותות מתוחכם, המערכת מזהה מצב תפוסה במושבים במכונית ומנטרת את הסימנים החיוניים של הנוסעים, כולל קצב נשימה, דופק ושינויים בדופק. הטכנולוגיה מאפשרת חישה מדויקת ביותר גם בסביבת הנהיגה המשתנה כל הזמן והיא יכולה לפעול במצב עמידה של המכונית וגם בנסיעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"עם רכישת CAARESYS אנו זוכים בטכנולוגיית חישת רדאר בתא הנוסעים, המובילה בשוק טכנולוגיה זו תשתלב במהירות במוצרים שלנו", אמר כריסטיאן סובוטקה, נשיא חטיבת הרכב בהרמן. "יצרני הרכב שיחברו אלינו יוכלו להנות מתכונות הבטיחות ורווחת שלומם של השוהים במכונית, יכולות שהצרכנים דורשים כיום".

"אנו מצטרפים בגאווה לצוות של הרמן, במיוחד בתקופה זו שבה החברה עושה כל כך הרבה כדי לשנות את מה שחוויית תא הנוסעים יכולה להציע לצרכנים", אומר איליה סלואוץ, מייסד שותף ומנכ"ל CAARESYS, שיוביל את צוות פיתוח פתרונות מבוססי הרדאר החדש שהוקם במשרדי הרמן בהוד השרון.

"תא נהג דיגיטלי עוסק ביכולת לשלב מוצרים וטכנולוגיות בהתאם ובצמוד להעדפת הנהג והנוסעים ולטובת יצירת חוויית נהיגה חדשה ויעילה יותר," מסבירה מיכל גבע, מנכ"לית הרמן ישראל. "הרמן מכירה בכך שישראל היא מקום מצויין למציאת חדשנות טכנולוגית. אנחנו גאים לצרף את עובדי CAARESYS לחטיבת האוטומוטיב וצופים גידול פעילויות בעקבות הרכישה והטמעת הטכנולוגיות במוצרים השונים של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully