וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: אלו תאריכי ההשקה של סדרת האייפון 14 בישראל

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 11:00

מכשירי הדגל החדשים של אפל יגיעו לישראל ביבוא רשמי בעוד כשבועיים - שבוע לאחר ההשקה העולמית. ומה לגבי הזמנה מוקדמת? הנה כל הפרטים

אייפון 14 פרו. אפל,
אייפון 14 פרו: עוד רגע הוא כאן/אפל

פתחו יומנים: פחות מיממה לאחר ההכרזה החגיגית, איידיגיטל (iDigital), המשווקת הרשמית של מוצרי אפל בישראל, הודיעה כי סדרת האייפון 14 תגיע לישראל בעוד שבועיים. ההשקה תתבצע בשתי פעימות: האייפון 14, האייפון 14 פרו והאייפון 14 פרו מקס יושקו ב-22 בספטמבר. דגם האייפון 14 פלוס יושק בהמשך - ב-7 באוקטובר.

גם בהשקה של השעונים החדשים איידיגיטל יוצר הפרדה - ה-Apple Watch Series 8 וה-Apple Watch SE יושקו גם כן ב-22 בספטמבר, בעוד שהשעון המוקשח - Apple Watch Ultra - יושק מספר ימים לאחר מכן (תאריך סופי טרם נקבע). כמו כן, אוזניות האיירפודס פרו 2 יושקו ב-23 בספטמבר.

כמיטב המסורת, איידיגיטל תחגוג את ההשקה הרשמית בישראל בלילה של ה-21 לספטמבר בשרונה ת"א באירוע ה"הלילה הלבן של אידיגיטל", בו יוכלו המשתתפים להיות הראשונים שיקנו את האייפון 14 החדש בישראל החל מחצות.

מאחר שכמות המכשירים המגיעים לישראל נמוכה תמיד מהביקוש הגבוה, איידיגיטל תאפשר ללקוחותיה לבצע הזמנה מוקדמת עוד לפני ההשקה הרשמית - כבר מה-15.9.22 ובכך להבטיח את מקומם בתור למלאי שיגיע. המוצרים הראשונים שיגיעו לישראל יסופקו קודם לבאי "הלילה הלבן" וללקוחות ההזמנה המוקדמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully