וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע אחרי ההכרזה: נחשפו מחירי האייפון 14 בישראל

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 14:50

הכינו את הארנקים: מכשירי הדגל החדשים של אפל צפויים להגיע לישראל לקראת ראש השנה. המחיר: החל מ-4,290 שקלים לדגמי הפרו ו-949 שקלים לאיירפודס פרו

אייפון 14 פרו/אפל

רק אתמול הם הוכרזו באירוע חגיגי וכבר היום אנחנו מתבשרים על המחירים בישראל של 4 המכשירים החדשים של אפל: אייפון 14, אייפון 14 פלוס, אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס. הרשת הראשונה להכריז על מחירי האייפון 14 היא רשת מחסני חשמל, שהודיעה כי המכשירים החדשים יגיעו אליה לקראת ראש השנה, ב-22 בספטמבר.

המחירים הצפויים. וואלה! טכנולוגיה
המחירים הצפויים/וואלה! טכנולוגיה

במסגרת ההרשמה המוקדמת שהחלה אמש מציעה הרשת לרוכשים חבילת הטבות: שנתיים נוספות של אחריות יבואן רשמי (מעבר לשנה הראשונה) בתוספת של 168 שקלים (במקום 700 שקל) ו-50 אחוז הנחה בעת תיקון שבר מסך במהלך תקופת האחריות (3 שנים).

עוד מציעה הרשת, טרייד אין על המכשיר הישן עד לסכום של 3,500 שקל, פריסה ל-36 תשלומים ללא ריבית והצמדה ולכל מי שלא בטוח ביכולות של האייפון החדש, מציעה הרשת להתנסות בו במשך 90 יום ובמידה ולא יהיה מרוצה יוכל להחזירו ולקבל את כספו בחזרה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אייפון 14 פרו. צילום מסך,
אייפון 14 פרו/צילום מסך

מה חדש במכשירים החדשים?

האייפון 14 פרו והאייפון 14 פרו מקס מגיעים עם מבנה דומה לדור הקודם עשוי פלדת אל-חד ומסך בגודל 6.1 אינץ' ו-6.7 (בהתאמה). החידושים הגדולים הם מגרעת שעוצבה מחדש ועכשיו אפל קוראים לה "אי דינאמי", שהוא בעצם תצוגה משנית בתוך המסך, ותצוגת AlwaysOn שתציג התראות גם כשהמסך כבוי. בנוסף, שני הדגמים כוללים מעבד A16 חדש, שאפל טוענים שאוכל את המתחרים תוך שימוש בפחות זרם.

מערכת הצילום החדשה של דגמי הפרו, המבוססת על מצלמה ראשית של 48 מגהפיקסל ועדשה רחבה של 12 מגה-פיקסל, כוללת מצב RAW של 48 מגה-פיקסל, ומערכת ייצוב תמונה לווידאו טובה מבעבר (גם בדגמי האייפון ה-"רגילים" יש כזו).

הדגמים ה"רגילים", אייפון 14 אייפון 14 פלוס, מגיעים עם גם כן מסך בגודל 6.1 אינץ' ו-6.7 אינץ' (בהתאמה). מבחינה חיצונית הם נראים זהים לאייפון 13, כולל המגרעת בחלקו העליון של המכשיר ומעבד מסוג A15 Bionic (כמו בדור הקודם). עם זאת, אפל נפרדת מדגם ה"מיני".

מה עוד חדש? השניים מגיעים עם מצלמת 12 מגה-פיקסל ראשית, עם פיקסלים גדולים של 1.9 מיקרון ושיפורים בצילום בתאורה חשוכה שופרו ב-49%. גם כאן אפשר למצוא תמיכה בתקשורת לוויניות וזיהוי תאונות דרכים וחיי סוללה ארוכים יותר (הבטחה ליום עבודה שלם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully